Re: Kachel links heet > draadje 999
Ik ben benieuwd naar je progressie, ik heb hetzelfde probleem ook al een motor geplaatst met een verlengde as,
maar steeds vaker slaat de linker zijde compleet op subtropisch.......
Het is me wel opgevallen dat bij het losnemen en weer aansluiten van het paneel alles een keer goed werkt,
maar na een beetje spelen, het weer de weg kwijt raakt. Even los en weer even goed.........
Om het paneel er uit te halen:
-Verwijder de radio, de twee afdekplaatjes links en rechts van de radio(om de schakelaars) vanaf de
onderzijde omhoog lichten, de 2 torx 20 schroeven losmaken, radi0 uitnemen.
-Verwijder de sierring rond de versnllingspook, bij een automaat kun je het beste het grijs gedeelte naar beneden
drukken, zodat de sport en winterknoppen opde plaatsblijven. de ring zit geklikt, dus een kwestie van
voorzichtig met eenschroevendraaiertjeomhoog wippen.
-Verwijder het sierpaneel rond de radio, aan de onderzijde zitten 2 torx 20 schroeven achter de versnellingspook,
de rest zit geklikt,voorzichtig het geheel naar voren trekken, de twee ventilatieroosters komen mee
met het front.
-verwijder het bediningspaneel, verwijder de 4 torx 20 schroeven. Het is nu mogelijk om het paneel te verwijderen
met heel veel priegelwerk, maar het kan.
Om het inbouwen te vergemakkelijken heb ik de twee pootjes van het paneel gezaagd deze dienen alleen als standaard wanneer je het hele dashboard uitbouwd. Dan kun je het in het kachelhuis plaatsen.....
Zonder de pootjes is het een eitje om het weer ineen te zetten.