Ik ben geen gasboer,maar volgens mij dient het vacuum met name als veiligheid voor het LPG systeem.
Bij onderdruk(vacuum), mag de installatie wel gas leveren, als de motor uitvalt en het vacuum dus ook
schakelt de LPG installatie zich uit.
Als de "kwaliteit" van het vacuum er iets mee van doen had, zou het een wonder zijn dat mijn auto nog
loopt op LPG. Ik heb al maanden in de agenda staan om eens de leidinkjes te vervangen, aangezien ze
redelijk tot erg poreus/uitgeleuterd/gammel zijn.
Het i snu al zo dat bij de minste aanraking, het T-stukje losvalt.........
Het enige wat er dan gebeurd is dat de installatie steeds opnieuw opstart.
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.
Berichten: 3350
Lid geworden op: 27 jul 2011 22:51
Auto: Break 2.2 16V HDi
Opties: nav/aut/leder/pack parking/alarm/parrot mki9200
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: E
Phase: 2
Organummer: 10465
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 420.000
Kleur: Donker Grijs
KPH: Achter
Locatie: Eindhoven
Zeg maar André
