Groet,
JW
Er is een modificatie op de spanner geweest en de ketting wordt er iets anders opgezet zodat ie ietsje kan uitrekkendus ze hebben het niet allemaal, het probleem met de distributie ketting ?
Vanaf 2010 is het (myway) navigatie systeem standaard op een exclusive. Daarvoor was de RT4 een (prijzige) optie. Er zijn dus C5 excl zonder navi uit 2008 en 9, vanaf 2010 is dat over. Het myway systeem is een prima maar basis systeem (heeft bv geen SIM kaart en harddisk).Marcel, waarom perse uit 2010 ?
Kortom enkel maar voordelenJW-NHS schreef:...en als er een Navi in zit is dat nog de RT4/5![]()
De reden van het niet officeël toestaan van afdoppen: Daarvoor is (nu) een andere modificatie, een gemodificeerd kleppendeksel, waarbij de slang gewoon wel gemonteerd moet worden.exroosje schreef: En er is een onofficiele modificatie om de achterste carterventilatie af te doppen. Deze heb ik uit laten voeren. Ik snap niet dat dat niet wat vaker geadviseerd en gedaan wordt.
Dat Cit het kennelijk beter vond het kleppendeksel aan te passen ipv het voor 2 euro afdoppen van een slangetje zou je kunnen zien als een aanwijzing dat die toch een belangrijke rol vervult...BJG schreef:De reden van het niet officeël toestaan van afdoppen: Daarvoor is (nu) een andere modificatie, een gemodificeerd kleppendeksel, waarbij de slang gewoon wel gemonteerd moet worden.exroosje schreef: En er is een onofficiele modificatie om de achterste carterventilatie af te doppen. Deze heb ik uit laten voeren. Ik snap niet dat dat niet wat vaker geadviseerd en gedaan wordt.