Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.
Het is de bedoeling dat ik er ook weer bij ben en Coen de buurman komt dan ook mee, gisteren de draadjes van de achterklep gesoldeerd, kofferklep ging niet meer open en hoogte regeling in bagage ruimte werkte ook niet meer net als de binnenverlichting achter, 4 draadjes gebroken enne nu werkt alles weer zoals het moet.
FB'ers weten dat je bij JO zelf je eigen mobiel kan doorsmeren, mits niet je niet ouder dan 12 jaar bent. Meeste DHZ'ers zijn die leeftiijd ruim voorbij
Donderdag morgen ben ik er even, eens kijken wie er meer zijn van hier.
Met vriendelijke groet
Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
was wel allemaal in goede orde gebeurd. Ik was van plan om het klusje thuis te klaren. Laten wij het als inbegrepen bij een spoelbeurt keuken van de bak noemen. De bak is er zeker van opgeknapt, ondanks dat het maar 40Mm is sinds de vorige spoelbeurt.
Ook het verversen van je bak gaat tegenwoordig online...
Groeten,
Harm.
Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.
Geen meeting en dus ook geen uitdeuker ??
Zelfs geen flashmob door C5 club ??
Ex C5 2.0 HDI Berline Automaat 10-2001 (47-HP-PL), met een traan en 299.600km achtergelaten bij de dealer op 1-6-2011.
Van 31-10-2014 weer aan de C5 tm 20-3-17
Van 2017 tm 2020 Mercedes E280 CDI T 2007, van 2020 tm 2021 Mercedes E300Tcdi 2015
In 2022 E300cdi en daarna E200cgi en nu vanaf 2-2023 een E400T 4Matic 2018