Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 

Forumregels

Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 Laten repareren of inruilen? 
Auteur Bericht
C5club Extreme Poster
C5club Extreme Poster

Auto: Citroen met identiteit crisis (DS7)
Opties: Veel te luxe voor een bouwvakker
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 160kkm
Kleur: Blanc Banquise

Naar boven
Bericht Re: Laten repareren of inruilen?
leo gerritse schreef:
Zoals mijn vader altijd zegt: 'Ze bakken overal brood'.
:D
en Ach,...... bij sommige bakkers is het niet te eten!

05 okt 2013 19:41
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.

Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Phase: 2
Organummer: 10363
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 470000
Kleur: Sable de Langrune

Naar boven
leo gerritse schreef:
Ze begrepen wel dat ik het niet leuk vond maar ja, ik had betaald dus kon mijn geld niet terug krijgen.
---
Zoals mijn vader altijd zegt: 'Ze bakken overal brood'.

Ik ken AutoVitel niet maar ik snap een paar dingen niet helemaal aan je verhaal.
- Gratis leenauto (gratis voor wie?),
- Een rekening betalen en vervolgens het resultaat aanvechten - en een volledige terugbetaling verwachten. Als ik bij de supermarkt een bedorven ei blijkt te hebben gekocht krijg ik toch ook niet van de klantenservice eerst het geld terug van de hele kar met boodschappen?

En over de tegeltjeswijsheden: waar gehakt wordt vallen spaanders...
Omgekeerd, het is niet zozeer of er fouten gemaakt worden, het is hoe ze ermee omgaan..

06 okt 2013 00:49
Profiel
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan

Auto: C5 Berline Difference II 2.0 16v
Opties: CC, PDC, Schuif/kanteldak, Audio, Regensensor.
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
kilometerstand: 244.000
Kleur: Zwart

Naar boven
Die stuurhoeksensor heeft overigens niets te maken met je snelheidsmeter, maar wel degelijk met je ESP storing. Wat ik zo snel even lees stoort het je dat je snelheidsmeter het nog steeds niet doet na het vervangen van de stuurhoeksensor. Dat kan kloppen aangezien dat weer een op zich zelf staand probleem is. Is je ESP storing ook terug gekomen??

Daarnaast is het terug eisen van je geld tot de auto gerepareerd is begrijpelijk, maar helemaal niet nodig. Je hebt immers betaald voor de reparatie, en nadat gebleken is dat de reparatie niet goed gegaan is is het aan de reparateur om het voor dit bedrag op te lossen. Geld terug vragen is pas van toepassing als je op dat moment geen enkel vertrouwen in de betreffende garage hebt zodat je je auto daar weg haalt zodat zij ook niet meer de kans krijgen om het op te lossen.

Het is altijd erg vervelend dat er fouten gemaakt worden, maar helaas komt dat wel eens voor. Zaak is dan om er samen als volwassenen uit te komen. En (hoe groot de irritatie ook is) de garage een eerlijke kans geven om het op te lossen.

06 okt 2013 10:09
Profiel
C5club Rookie
C5club Rookie

Auto: Sedan, Business
Opties: Teveel om afzonderlijk op te noemen.
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Phase: 3 ( C5 II X7 )
kilometerstand: 103850
Kleur: Zwart

Naar boven
De gratis leenauto betekent dat ik daar geen huur o.i.d. voor hoef te betalen tijdens de tijd dat de garage nodig heeft om de auto te repareren (ik heb de leenauto ook met een volle tank weer afgeleverd, inclusief het bonnetje).

Het voorbeeld met het winelkarretje vind ik niet op zijn plaats. Dat komt er op neer dat één onderdeel dus niet betaalt behoeft te worden? Welk onderdeel in mijn geval? Ik heb er zelf geen verstand van.

Feit is dat mij werd verteld (na eerste onderzoek tijdens de beurt) dat het euvel van de snelheidsmeter kwam door de kapotte stuurhoeksensor.
Vervolgens haal ik de auto na deze reparatie op, betaal de rekening (totaal geen wantrouwen dat het euvel niet verholpen is. Ik had tenslotte veel vertrouwen in de service van Autovitel), en ga richting huis.
Toen bleek dus dat de wijzer nog steeds niet reageerde.
Meteen de auto teruggebracht om vervolgens zonder auto (leenauto was op dat moment geen optie omdat ik gekomen was met de auto van mijn vader, en mijn vrouw ng niet zo lang haar rijbewijs heeft en niet in een vreemde auto durft te rijden) weer terug naar huis te gaan.

Oftewel: de winkelwagen met artikelen noodgedwongen toch maar in de winkel laten maar wel afrekenen?

Wat betreft die melding ESP Storing; die kreeg ik heel af en toe.
Tijdens dat kleine stukje dat we richting huis terug wilden rijden gaf de boordcomputer die melding (nog) niet.
Daarbij komt dat ons verteld werd toen wij de auto na de beurt aanvankelijk kwamen ophalen, dat het euvel van de snelheidsmeter verholpen zou zijn nà het vervangen van de stuurhoeksensor. En waarschijnlijk zou daarmee tevens de storingsmelding verholpen zijn.

Dan mag ik er toch van uitgaan dat, wanneer ik de auto nà die reparatie ophaal, in ieder geval de snelheidsmeter weer werkt?
Dat was ook de klacht die ik had.
Die ESP-storingsmelding daar hoefde ik me niet zo druk om te maken was mij in het verleden al eens duidelijk gemaakt.

Nou, die snelheidsmeter deed gewoon nog steeds helemaal niets.
En toen de monteur daarop tegen ons zei dat hij dat vreemd vond want toen hij er een proefrit mee gemaakt had deed deze het wel......

???

Als de monteur er in rijdt wèl en wanneer ik er in rijd niet?

En zoals jullie hierboven zelf schrijven heeft die stuurhoeksensor er juist helemaal niets mee te maken.

Dan is het toch niet vreemd dat ik wantrouwig wordt?

En volgens mij hoeft een klant toch ook niet, nog vòòr de auto echt gerepareerd is, de rekening te betalen.

Dat de garage de kans moet krijgen om het toch tot een goed einde moet brengen ben ik met je eens.
Maar zoals je zelf ook schrijft (Jay Jay) is het dan begrijpelijk dat ik voorlopig mijn geld terug wil.
Oké, misschien helemaal niet nodig.
Maar het is toch ook niet nodig om mij dan zo op de kast te drijven door te zeggen dat ze zomaar geen geld terug kunnen geven aan klanten omdat ze onderdelen besteld hebben? Wat er ook besteld is, mijn auto had voor zover wij na konden gaan nog steeds hetzelfde euvel.
Èn wij lieten tenslotte ook de auto gewoon bij de garage achter (oftewel de artikelen uit de winkel namen we niet mee).

Ik ben ook inderdaad van mening dat de garage de kans moet krijgen om dit soort situaties (lees: niet correct verholpen klachten) te herstellen. Maar de manier waaròp is zeker een belangrijk punt.
Nu werd ons verteld dat de monteur geen mankement heeft kunnen ontdekken.

De volgende werkdag hebben ze gekeken waarom de snelheidsmeter niet werkte en toen bleek dat deze gerepareerd zou moeten worden (en dat zou ca. € 160,- ex. BTW worden; extra op de reeds openstaande rekening. Dat werd € 1.050,- plùs nog eens € 204,- incl. BTW extra).
Dan geeft dat toch ook aan dat er inderdaad niet goed naar het weigeren van de snelheidsmeter is gekeken?

Maar goed, zoals ik al schreef, uiteindelijk heb ik de auto dus toch maar laten repareren (en niet elders gebracht), en gelukkig doet de snelheidsmeter het weer.
De ESP-storingsmelding heb ik ook niet meer gezien.
Auto rijdt voortreffelijk en wat dat betreft ben ik heel gelukkig met mijn C5.
Blijft alleen over dat ik heel teleurgesteld ben in de manier waarop het gelopen is.

Ik schreef ook al dat dit de 2de keer was dit jaar dat ik niet naar behoren geholpen was.
De eerste keer betrof begin dit jaar.
Ineens sloot de achterklep niet meer.
Kon de auto dus ook niet volledig afsluiten. En ik zit dagelijks met apparatuur in de auto en dan moet ik hem wel af kunnen sluiten.
Toen ik naar Autovitel belde kreeg ik te horen dat ik een afspraak kon maken voor een week later.
?
Een week later? Moest ik de achterklep dan maar een week open laten staan?

Tja, het was druk, dus pech.

Daarop ben ik maar naar de garage bij mij om de hoek gegaan (60 meter lopen) en hebben ze daar even het beugeltje van het slotje van de achterklep vastgezet. De monteur daar wist, nog voor dat hij gekeken had, wat er waarschijnlijk aan de hand was.
Ook een bekend euveltje? Het beugeltje van de sluiting bleek los te zijn getrild en het moertje waarmee het beugeltje vast zit was dus naar beneden gevallen.
Even opnieuw er op draaien en binnen een paar minuten was het gepiept.
Wanneer deze klacht aan een monteur van Autovitel verteld zou worden, kan er dan niet even door de telefoon tegen mij gezegd worden dat dat het waarschijnlijk is?
Nee, ik kreeg gewoon te horen dat ik op zijn vroegst pas een week later de auto zou kunen brengen.
Daarover was ik toen dus ook niet echt te spreken.

En nu deze manier van afhandelen.

Nee, ik weet niet wat ik er van moet denken.

En Boes; dat het brood bij andere bakkers ook niet altijd lekker hoeft te zijn ben ik met je eens.
Deze bakker heeft er voor mij echter voor gezorgd (waardoor dan ook) dat ik het toch maar bij een andere bakker ga proberen.

06 okt 2013 15:43
Profiel
C5club extreme Die-Hard
C5club extreme Die-Hard

Auto: C5 Break Difference2 66kW (DW10TD/RHY)
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Organummer: 09867
Productienummer: 10335
kilometerstand: 349500
Kleur: gris orageux (EYTC)
KPH: Achter

Naar boven
Geld terugeisen is misschien wel niet erg aardig, maar wel effectief om ervoor te zorgen dat de garage het probleem alsnog oplost. Want als je als consument al hebt betaald en de garage heeft je auto, zijn er verder nauwelijks drukmiddelen meer. Bovendien neemt de kans af dat de garage extra kosten in rekening gaat brengen.

06 okt 2013 16:34
Profiel
V.I.P.
V.I.P.

Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2024
Energielabel: A
Kleur: Blauw

Naar boven
De auto is gemaakt..
Factuur is te hoog..
Je gaat niet meer terug naar deze garage..

Ik heb ook eens iets met een dealer gehad..
Die vroeg mij ook een bedrag voor iets dat te betwisten was..
Ik heb hem gezegd, ik betaal je..
Geniet ervan want dit is de laatste keer dat je mij ziet...

En zo is het ook gegaan...

06 okt 2013 17:27
Profiel
Sponsor
Sponsor

Naar boven
Uiteraard wil ik graag reageren op het verhaal van de heer Gerritsen echter zie ik toevallig vandaag het bericht pas. Ik zal morgen uiteraard direct contact opnemen met de monteurs en verslag uitbrengen. Hetgeen ik in ieder geval wel reeds mede kan delen is dat de rekening van de snelheidsmeter 1 op 1 - zonder toeslagen aan Dhr Gerritsen is doorberekend aangezien ik vandaag de factuur aan het bedrijf die de teller heeft gerepareerd heb overgemaakt. Over de overige posten op de factuur van Dhr. Gerritsen zal ik, na onderzoek, verslag uitbrengen aangezien ik dit wel op zijn plaats vind. Uiteraard proberen wij een klant te allen tijde tevreden te stellen echter blijkt het dat dit niet altijd lukt. Wel heb ik zowel van mijn monteur als mijn receptioniste meegekregen hoe Dhr Gerritsen reageerde toen hij zijn auto ophaalde. Dit zal ik hier niet herhalen omdat ik dat niet sportief vind en dit niet bijdraagt aan de discussie.

Wordt vervolgd als ik de uiteenzetting en technische details van mijn monteurs heb gekregen

met vriendelijke citroen groeten

AutoVitel

Hans Quist

10 okt 2013 18:57
Profiel
Clubcafé-uitbater
Clubcafé-uitbater

Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Bouwjaar: 2018
Kleur: Soft sand

Naar boven
:smt023 Oké prima.

Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.

klik

10 okt 2013 19:05
Profiel
Sponsor
Sponsor

Naar boven
Mijne heren en dames uiteraard..... Er moet mij, los van het technische verslag wat ik een ieder niet zal onthouden, nog wel wat van het hart. Bij de vorige beurt van Dhr Gerritsen zijn er een aantal dingen geconstateerd die als adviespunten meegegeven zijn. Dhr. Gerritsen was niet verplicht deze bij ons te laten maken en wij hebben ook enkel een advies meegegeven. De prijs van de te maken onderdelen was zelfs reeds vermeld zodat hij ook wist wat het zou kosten indien hij zou besluiten het te laten maken. Om nu mijn bedrijf door Dhr. Gerritsen af te laten branden omwille van een wispelturige snelheidsmeter gaat me simpelweg te ver en vind ik ongepast.

Dhr. Gerritsen heeft gedurende de volledige reparatie een gratis leenauto van AutoVitel gekregen - ook de periode dat we moesten wachten tot de reparateur de snelheidsmeter terug stuurde.

Het feit dat ik het ongenoegen van Dhr. Gerritsen hier moet lezen, ondanks dat mijn monteur(s) en receptioniste toch echt hun best hebben gedaan om meneer tevreden te stellen/houden, vind ik teleurstellend. Zeker gezien de relatie uit het verleden had ik het gepast gevonden als Dhr. Gerritsen simpelweg mij een mailtje had gestuurd zodat we op een normale manier in gesprek hadden kunnen treden.

Nu krijg ik toch een beetje het natrappen gevoel en voelt dit als moddergooien. Ik heb in mijn vorige bericht al gezegd dat ik geen aansluiting zoek bij moddergooien aangezien ik dit niet professioneel vind.

Ik zou het op prijs stellen als Dhr. Gerritsen zijn reparatiefacturen van ons bedrijf ook op dit forum zou plaatsen zodat iedereen, onpartijdig, kan beoordelen of wij nette prijzen hebben gerekend of iets vreemds hebben gedaan. Dit is wel zo fair en eerlijk en AutoVitel heeft niets te verbergen.

Ik stel voor dat ik het ongezouten technische verhaal en de chronologische volgorde van gebeurtenissen z.s.m. vermeld en dat dit topic dan op slot gaat aangezien mijns inziens de factuur van Dhr. Gerritsen en zijn mening daarover dan uitputtend aan bod zijn gekomen.

Zoals Dhr Gerritsen zelf al schreef zijn blijkbaar alle problemen met de auto opgelost en rijdt de auto weer heerlijk. Ik ben in ieder geval blij dat te horen. De 30 pagina's durende klaagzang is echter wel een zeer eenzijdig verhaal en over het eigen gedrag richting mijn monteur en receptioniste hoor ik van Dhr. Gerritsen erg weinig !

Technisch verslag volgt snel en dan hoop ik dat deze discussie te sluiten is. Jammer dat het op deze manier moet gaan aangezien dit mijns inziens niet de manier is.

10 okt 2013 19:49
Profiel
Clubcafé-uitbater
Clubcafé-uitbater

Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Bouwjaar: 2018
Kleur: Soft sand

Naar boven
Zoals ik al eerder opmerkte je moet het van tweekanten horen, :smt023

Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.

klik

10 okt 2013 19:57
Profiel
V.I.P.
V.I.P.

Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit

Naar boven
Je moet het inderdaad van twee kanten horen, maar ik vind het toch stevige bedragen uit een particuliere portemonee en daar wil je dan wel uitleg bij.

Een ontevreden klant vertelt het aan veel meer mensen als een tevreden klant.

5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune

シトロエンC6が世界で最高の車

10 okt 2013 20:21
Profiel
Beheerder
Beheerder

Auto: Citroën

Naar boven
Bericht Laten repareren of inruilen?
Ben blij dat autovitel even heeft gereageerd!

Afreageren als je niet 100% tevreden bent is op een forum erg makkelijk , een berichtje is zo getypt ...

Er zijn uiteraard altijd twee kanten , niemand van ons was erbij , dus laten we er maar een slotje op gooien.

Mag op verzoek van de ts of autovitel nog aangevuld worden indien men dit nodig acht.
Ons forum is niet bedoeld om bedrijven onnodig in kwaad daglicht te zetten!

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera

10 okt 2013 21:09
Profiel
Sponsor
Sponsor

Naar boven
Goedemorgen allemaal. Ik heb zojuist uitvoerig overleg gehad met de monteur en ik had beloofd een verslag uit te brengen over de gang van zaken met de Citroen C5 van Dhr. Gerritse

AutoVitel heeft op 20 augustus een olieverversing gedaan voor Dhr. Gerritse en diagnose gesteld aan zijn C5. De factuur luidde: Olie + Oliefilter+ Diagnose (gratis) - factuurbedrag was 99,95 euro exclusief btw (helaas ... wij zijn geen beunhaas en moeten nou eenmaal btw afdragen....)

Op dezelfde factuur hebben wij vermeld : Diagnose uitlezen computer:

Stuurhoek sensor (circa 300 euro)
Remlichtschakelaar (circa 12,36 euro)
Startmotor (circa 200 euro)
Banden (2 maal 80 euro)
Arbeid circa 4 werkplaatsuren van 49 euro

Korte uitleg van de prijsopgave op de eerste factuur voor de lezers:
De COM/Stuurkhoeksensor was een geval van 2 vliegen in 1 klap aangezien de richtingaanwijzer niet goed functioneerde en er een ESP storing (stuurhoeksensor niet in orde) in de auto zat en het ESP lampje regelmatig ging branden volgens Dhr. Gerritse. De remlichtschakelaar ivm de cruise control en de startmotor aangezien er ontelbaar veel kortsluitingfouten in het logboek stonden van de startmotor en er simpelweg kortsluiting in de startmotor zat. De banden waren kaal tot op de draad dus die hebben wij ook geadviseerd – voor alles de prijs vooraf opgegeven.

Vervolgens heeft Dhr Gerritse opdracht gegeven om de dingen die bij de diagnose naar voren waren gekomen te repareren (tegen de prijs die ook al was opgegeven !) en is de auto naar ons toe gekomen en is op 19 september een factuur gemaakt conform de prijsopgave. Ook was er een probleem met de kilometerteller - dit was echter een wispelturige teller bleek achteraf en de tellerunit heeft veel te weeg gebracht. De monteur had de unit gedemonteerd - wieltje gangbaar gemaakt - aangestuurd en getest. De kilometerteller werkte bij de proefrit van de monteur dus is daar verder geen aandacht meer aan besteed aangezien hij werkte..... De factuur op 19 september van AutoVitel zag er exact zo uit als de prijsopgave zijnde:

Startmotor 200 euro
Banden 2 x 80 euro
St.hoeksensor 300 (=com)
Remlichtschakelaar 12.36
leenauto gratis
Arbeid 4 x 49 uur
(prijzen exclusief btw)

Dhr. Gerritse kwam de auto ophalen en iedereen was blij en tevreden. Vervolgens belt Dhr. Gerritse zeer verbolgen naar de zaak nadat hij reeds, volgens eigen zeggen, vanaf Waalwijk tot aan Giessen was gereden dat de km teller het (nog) niet deed. – hij zou omkeren en terug naar AutoVitel komen.

Toen Dhr. Gerritse weer terug kwam bij AutoVitel op de zaak (na sluitingstijd inmiddels) was hij dusdanig woest dat hij zijn geld terug eiste, de zaak bij elkaar schreeuwde en de monteur en receptioniste er aan te pas moesten komen om meneer te bedaren. Dit lukte pas nadat meneer zijn geld terug had gekregen – nadat er 10 keer gezegd was dat het allemaal opgelost zou worden – nadat er 10 keer gezegd was dat AutoVitel een BOVAG bedrijf is en dat als we iets fout hadden gedaan we dat op zouden lossen enz enz enz. Dhr. Gerritse was volgens zeggen van mijn medewerkers in ieder geval niet meer voor rede vatbaar en is boos huiswaarts gekeerd.

De monteurs hebben vervolgens de teller nogmaals gedemonteerd en nogmaals helemaal nagekeken. Het bleek dat we de teller niet zelf konden repareren en hebben de teller toen naar een specialist gestuurd die de tellerunit heeft gerepareerd. De exacte rekening die AutoVitel toen moest betalen is 1 op 1 doorbelast aan Dhr. Gerritse. De tijd dat de tellerunit weg was en Dhr. Gerritse niet met zijn auto kon rijden heeft Dhr. Gerritse een GRATIS leenauto gekregen van AutoVitel.

Vervolgens is Dhr. Gerritse gebeld dat de tellerunit binnen was en heeft Dhr. Gerritse de auto opgehaald en dat was het laatste wat ondergetekende van Gerritse heeft gehoord – tot dat ik uiteraard weer eens een keer op het forum alhier ging kijken en Dhr Gerritse ‘zijn kant’ van het verhaal ruim bemeten ventileerde zonder mij daar überhaupt ooit van op de hoogte te hebben gebracht of in overleg met mij is getreden. Ik betreur dit nogmaals ten zeerste !

Ik hoop dat een ieder, naar eigen inzicht, de zaak beoordeelt en op zijn waarde weet in te schatten. Ik verzoek een ieder die ooit een verschil van mening heeft met een bedrijf , maakt niet uit wie het is, dit altijd eerst met de directie van een bedrijf te bespreken. Het kan niet de bedoeling zijn om bedrijven te stenigen als zij zelf niet eens op de hoogte zijn gebracht van de steniging zogezegd. Dit is, buiten dat het smadelijk is, simpelweg niet de manier om met mensen om te gaan en al zeker geen manier van zakendoen lijkt mij.

Voorbeeldje om e.e.a. te verduidelijken…… (we draaien de zaken even om ..)

Dhr Gerritse is muzikant …. Hoe zou hij het vinden als ik zijn bedrijf www.elgemuziek.nl op een forum voor muziekliefhebbers met een 10-tal artikelen in een kwaad daglicht zou zetten met een bijna dwangmatige felheid omdat ik zijn muziek een keer niet heb begrepen of het niet mijn stijl is…?.... Wat zou dit betekenen voor de goede naam van Elge Muziek, het bedrijf van Dhr. Gerritse ..?….. Dit is niet de manier – dat is wat ik aan wil geven – als je al jaren zaken doet spreek je dingen samen uit en los je dingen op. Volgelingen zoeken om een bedrijf te stenigen op een forum is ernstig simpel – zeker met een eenzijdig verhaal.

Ik wens Dhr. Gerritse veel rijplezier met zijn Citroen en hoop dat hij er nog lang plezier van heeft. Mocht een reparatie van ons alsnog niet goed zijn …. Dhr. Gerritse heeft BOVAG garantie – als er iets aan de hand is kan hij zich altijd tot mij wenden…

I rest my case…

Met goede en vriendelijke Citroen groeten
AutoVitel
Hans Quist

11 okt 2013 10:07
Profiel
Beheerder
Beheerder

Auto: Citroën

Naar boven
Hans , uitstekend !!
Ben ook van mening dat verder ongenoegen van de topicstarter via jullie moet lopen en niet hier op het forum !

Bedankt voor het uitzoeken , zo wordt het weer een stukje duidelijker

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera

11 okt 2013 10:24
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3