inbouw/reserveknopje vraag
Sorry dat ik zo'n vage titel gebruik, maar ik weet niet helemaal hoe ik moet omschrijven wat ik zoek. Ik ga binnenkort een yatour met bluetooth module en microfoon inbouwen in m'n C5, en ik wil het zo netjes en onzichtbaar mogelijk hebben. Het kastje zelf kan netjes in het handschoenenkastje naast de video tulpjes en met een beetje goede wil en een goede inbouwer komt de microfoon ook wel netjes op een plek. (Is het makkelijk inbouwen in een C5? Ik weet het (nog) niet, misschien de ingebouwde microfoon gebruiken en stemcommando's kwijtraken)
Maar, de yatour heeft voor het opnemen en afsluiten van telefoongesprekken een knopje nodig (andere, functioneel vergelijkbare doosjes doen het met "next track"/"previous track", maar ik geloof dat dat niet geldt voor de yatour). Nou kan ik natuurlijk dat knopje ergens in het dashboard zetten, maar ik bedacht me dat ik nog plek had voor knopjes...

Dit is het interieur van mijn C5 en aan de rechterkant van de waarschuwingslichtenknop zitten 3 knopplekjes te wachten op invulling. Nou past het knopje van de yatour natuurlijk niet, maar een knopje is ook maar een knopje, ik bedoel schakelaar. Heeft er iemand een simpel indrukknopje over/reserve/weet waar ik ze kan kopen? Dan kan ik het yatour knopje verherbouwen tot iets dat niet misstaat in mijn dame.
Tips over inbouwen zijn overigens ook zeer welkom, want ik heb dat zelf nog nooit gedaan en ben al naarstig op zoek naar professionals.