om te kijken welke firmware je hebt : houdt menuknop in, dan diagnose daarna beschrijving toestel als ik het goed heb zo uit mijn hoofd. De firmware 8.31 staat elders op dit forum
http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic.php?f=56&t=13203" onclick="window.open(this.href);return false;
die kun je op cd branden. Veel eenvoudiger is waarschijnlijk om bij een dealer in de buurt een cd te vragen of te vragen of hij het systeem wilt updaten, want gaat het fout, dan heb je een baksteen in je dashboard. Mocht je firmware 8.20 hebben, dan zou ik deze niet updaten omdat ik niet gehoord heb dat 8.31 voor de RT4 echte verbeteringen of aanpassingen heeft gebracht.
MP3 kun je kopiëren naar de harde schijf vanaf een cd of je kunt ook een USB kabel aansluiten zoals elders op het forum beschreven staat en dan vanaf USBstick kopiëren naar je HD, dit werkt geloof ik vanaf firmware 8.11. met behulp van mirascript kun je dan de USB poort activeren, maar dat staat elders op dit forum uitvoerig beschreven met alle verwijzingen, gewoon even de zoekmachine hier gebruiken of electronica & Navigatie PIII van dit forum doorlezen. Dit is sowieso verstandig eens te doen, er staan interessante zaken betreffende RT4.
Maar wat je het beste kunt doen, probeer eerst zelf alles op een rijtje te krijgen wat je moet doen en hoe je het moet doen door veel op dit forum en eventueel andere fora te lezen en te begrijpen wat er moet gebeuren om er zeker van te zijn dat alles goed gaat.
Groet,
Rob