Dit zal de derde trekhaak zijn die ik zelf monteer. De eerste was een vast exemplaar onder mijn Xantia destijds, de volgende was een wegklapbare Thule MX onder mijn BMW 520d Touring.
Deze voor mijn C5 is dus van hetzelfde type, Thule MX.
Wanneer ik er tijd voor ga vinden, weet ik nog niet, maar het moet wel gebeuren voordat we naar het zuiden trekken met de caravan

Over het algemeen zie ik het wel zitten, een aantal dingen moet ik nog uitvissen of beslissen.
Wat valt er nog te beslissen?
Of ik de meegeleverde Jaeger stekker ombouw naar een Multicon West. Onze caravan is daarmee uitgerust en het is compatibel met de 7-polige stekker op de aanhangwagen. Ik zou ook gewoon voor een verloopstuk kunnen kiezen...
Wat valt er nog uit te vissen?

De originele Citroën kabelset heeft maar 10 kabels.
Polen 10, 11 en 12 worden niet gebruikt.
Pool 10 is degene die ik nog moet uitvissen. Dit zou volgens de schema's op het internet "laadkabel voor caravanaccu/koelkast" moeten zijn. Dus enkel stroom bij draaiende motor? Of nog +30?
Op de meegeleverde module is een vierde aansluiting voor een stekker met de vermelding "EV1 GRIS". Is dit de aansluiting die ik voor pool 10 nodig heb? Iemand een idee?
Pool 11 zal dan als massa voor pool 10 moeten dienen. Die vinden lukt me nog wel.
Op mechanisch vlak vraag ik me af of het echt nodig is om de achterwielen te verwijderen om de bumper te demonteren. Iemand al gedaan zonder weghalen van achterwielen?
Voorlopig zijn dit de zaken waarmee ik nog zit. Waarschijnlijk duiken er nog wel zaken op tijdens de werkzaamheden.