Ach als je wilt dat ik hem wil inkoppen? Nee hoor. Kwa filtertechniek heb ik niet te maken met roetfilters maar zijdelings wel wat filtertechniek inhoud.
Maar even om duidelijk te maken wat ik niet kan rijmen is dit:
Het probleem is niet zozeer dat de filters na doe het zelf reinigen zoals op dat filmpje minder lang meegaan. Meer dat de in de wanden gedrongen eolysresten niet er uit gaan, en het FaP zodoende niet bijzonder veel roet afvangt. Zo'n ding blijft altijd roken doordat de effectiviteit een heel stuk minder is. Dit is eenvoudig met een roetmeting te controleren voor/na.
Ten eerste gedurende de gebruiksduur zit de eolysresten er al in en dat is cerium, zuivere Koolwaterstoffen in de oplossing verbranden volledig. Als je de helft ervan er uit haalt zoals ik al eerder zij is dat voor de gemiddelde 2 de handsgebruiker afdoende om de wagen tot het einde van z`n gebruiksduur te rijden. Dat je het belachelijk maakt dat een bepaalde doorlaat wel grotere roetdeltjes door zou laten prima hoor ik rij met de auto ook niet door een straatje die smaller is dan mijn auto want dan weet ik dat ik daar nooit door zou komen. met de motorfiets geen probleem dan kom ik daar wel door.
Misschien dat
deze link misschien wat ander licht brengt over de werking van diverse soorten dieselkats.
Te lezen is dat eloys bijdraagt aan het verlagen van het verbranden van het roet die zich verzameld in de fap.
Hierbij laat ik het wat dit betreft. Ik pas er voor om met sarcasme benadert te worden. Kun je misschien een hoop weten of ervaring hebben, het siert je niet om dan zo op een normale discussie te gaan reageren. Dat geeft wat mij betreft aan als je misschien niet helemaal gelijk hebt het op deze ongepaste wijze te komen halen.
Succes ermee.