Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.
Berichten: 6200
Lid geworden op: 20 jul 2007 21:21
Auto: C5 X7 2.0i 16V Berline
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 285000
Kleur: Rouge Profond
Locatie: Apeldoorn
En ZO is het JW-NHS!
CX-22TRS , XM-2.1 D12 Break , Xantia 1.9 TD Break ,
DSpécial Berline 1970
C5 2.0 i 16V AL4 Ligne Prestige Break la dame rouge, 343169km
C5 2.0 i 16V BVM5 Exclusive Break la sorciere noir, 366000km
DSpécial Berline 1970
C5 2.0 i 16V AL4 Ligne Prestige Break la dame rouge, 343169km
C5 2.0 i 16V BVM5 Exclusive Break la sorciere noir, 366000km
Berichten: 710
Lid geworden op: 19 mei 2009 16:55
Auto: Peugeot 208
Opties: halve V6
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2014
Energielabel: A
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 51.000 km
Kleur: wit
Locatie: Ardèche
Contacteer:
Nu begrijp ik de voorzet van GW-tje beter. En het dringt nu pas goed tot me door waarom zulk gereedschap op de markt is.JW-NHS schreef:Ik ben bang dat je dat niet goed begrijpt.L A schreef: Met dit gereedschap kan je dus de onderkant van de verstuiver die beschadigd is weer "opschonen" begrijp ik hieruit.
Die set is bedoeld om het aanligvlak van de verstuiver in de kop op te zuiveren en van aangekoekte koolresten te ontdoen. Die zijn keihard, dat krijg je naar ik denk met jouw poetslapje echt niet voor elkaar.
Als die koolresten er nog zitten is lekkage voorgeprogrammeerd![]()
Groet,
JW
ALs ik hier en daar eindig met WORDT VERVOLGT vermoed ik inderdaad dat deze koppakking-muis nog een staartje krijgt.
Wordt het wellicht tijd dat ik dit draadje vernoem: LAC5


Overigens, dat spul in een spuitbus om op lekkage te controleren, werkt dat alleen op de wartels en ledingen van de brandstofinspuiting of kan je daarmee ook zien of een verstuiver lekt

Uit eigen ervaring voorheen: Fiat 500 giadinero, VW kever met open dak, Opel kadet 2X, Citroën GS en GSA*, Alfa Sud op gas*, Opel Rekord 2.0 3X (waarvan één break), VW polo 2X, Citroën AX 4X (waarvan één 4X4), Xantia 3.0 V6, Saxo 1,5D 3X, C5 PHII biturbo 173PK,
Nu nog: Xantia activa 2.0 Exclusive, C5 phI, C3 Picasso, Peugeot 205 cabrio en een 208, VWT5, Opel Vectra 2.0i 4X4, R4 en 2 Unimogs 404
Nu nog: Xantia activa 2.0 Exclusive, C5 phI, C3 Picasso, Peugeot 205 cabrio en een 208, VWT5, Opel Vectra 2.0i 4X4, R4 en 2 Unimogs 404
Berichten: 20302
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Locatie: 030
Bij het vlakken van de kop heeft het bedrijf het eea los gehad.
Onder andere de uitlaatkleppen zijn er uit geweest, en er zijn nieuwe klepseals geplaatst.
Hebben zij toen niet gelijk naar de zittingen van de verstuivers gekeken, en die zonodig opgezuiverd?
Check dat even bij hen.....
Groet,
JW
Onder andere de uitlaatkleppen zijn er uit geweest, en er zijn nieuwe klepseals geplaatst.
Hebben zij toen niet gelijk naar de zittingen van de verstuivers gekeken, en die zonodig opgezuiverd?
Check dat even bij hen.....
Groet,
JW
Berichten: 710
Lid geworden op: 19 mei 2009 16:55
Auto: Peugeot 208
Opties: halve V6
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2014
Energielabel: A
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 51.000 km
Kleur: wit
Locatie: Ardèche
Contacteer:
Ga ik achteraan
en meld dat hier weer 


Uit eigen ervaring voorheen: Fiat 500 giadinero, VW kever met open dak, Opel kadet 2X, Citroën GS en GSA*, Alfa Sud op gas*, Opel Rekord 2.0 3X (waarvan één break), VW polo 2X, Citroën AX 4X (waarvan één 4X4), Xantia 3.0 V6, Saxo 1,5D 3X, C5 PHII biturbo 173PK,
Nu nog: Xantia activa 2.0 Exclusive, C5 phI, C3 Picasso, Peugeot 205 cabrio en een 208, VWT5, Opel Vectra 2.0i 4X4, R4 en 2 Unimogs 404
Nu nog: Xantia activa 2.0 Exclusive, C5 phI, C3 Picasso, Peugeot 205 cabrio en een 208, VWT5, Opel Vectra 2.0i 4X4, R4 en 2 Unimogs 404
Berichten: 8138
Lid geworden op: 26 mar 2010 21:49
Auto: Burton
Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1982
Energielabel: A
kilometerstand: 20000
Kleur: Zwart
Contacteer:
Op zich kun je prima zien of de aanligvlakken schoon zijn.
Ziet het er goed uit, dan verstuivers er in met nieuwe ringen, en na verloop van een paar 1000 km even nadraaien.
Ziet het er goed uit, dan verstuivers er in met nieuwe ringen, en na verloop van een paar 1000 km even nadraaien.
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
Berichten: 710
Lid geworden op: 19 mei 2009 16:55
Auto: Peugeot 208
Opties: halve V6
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2014
Energielabel: A
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 51.000 km
Kleur: wit
Locatie: Ardèche
Contacteer:
Hij loopt
Melding via mobile
See You all later at

Melding via mobile
See You all later at

Uit eigen ervaring voorheen: Fiat 500 giadinero, VW kever met open dak, Opel kadet 2X, Citroën GS en GSA*, Alfa Sud op gas*, Opel Rekord 2.0 3X (waarvan één break), VW polo 2X, Citroën AX 4X (waarvan één 4X4), Xantia 3.0 V6, Saxo 1,5D 3X, C5 PHII biturbo 173PK,
Nu nog: Xantia activa 2.0 Exclusive, C5 phI, C3 Picasso, Peugeot 205 cabrio en een 208, VWT5, Opel Vectra 2.0i 4X4, R4 en 2 Unimogs 404
Nu nog: Xantia activa 2.0 Exclusive, C5 phI, C3 Picasso, Peugeot 205 cabrio en een 208, VWT5, Opel Vectra 2.0i 4X4, R4 en 2 Unimogs 404
Berichten: 8138
Lid geworden op: 26 mar 2010 21:49
Auto: Burton
Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1982
Energielabel: A
kilometerstand: 20000
Kleur: Zwart
Contacteer:

Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website

C5club Rookie


Berichten: 22
Lid geworden op: 19 sep 2009 18:58
Auto: c5 2.0 hdi break
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2004
Energielabel: B
Phase: 1
Organummer: 09930
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 157000
Kleur: zwart
Goed bezig



Berichten: 710
Lid geworden op: 19 mei 2009 16:55
Auto: Peugeot 208
Opties: halve V6
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2014
Energielabel: A
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 51.000 km
Kleur: wit
Locatie: Ardèche
Contacteer:

Ja, maar uh - - -
Voor dat'ie liep; schrok ik me wild.
Kreeg één of andere melding dat ik een CD met software zou moeten plaatsen.
Het ging allemaal te snel dus daar heb ik geen opname van.
Daarna, er zit ook een nieuwe accu in, dat 'ie in "mode economic" ging.
Dus accu bijladen. Even later, en alsnog na wat aanhouden kwam er wat muziek uit.
Zei het met, naar nu blijkt met wat false noten.
In het middenscherm verscheen:
Défault moteur:
Faites réparer le véhicule. Verdikkeme, dat heb ik net gedaan


In de foutmeldingen van het menu status op het dashboard las ik o.a.:
System anti-polution moteut defauillant.
Na wat uitlezen en piekeren kwam het volgende boven water:
- Er lag nog een stekker los bij de EGR klep.
- Er is een sluiting naar massa of openliggend contact in één of andere sensor.
Heb nog niet goed kunnen vaststellen waar, ik heb (nog) geen chineese cloon van waar anderen het allemaal mee doen.
Zo blijf ik tenminste uit de kroeg en heb vandaag nog wat te doen.
En om als gebruikelijk af te sluiten met Wordt Vervolgt
P.S. een zonnige groet vanuit de Ardèche
Uit eigen ervaring voorheen: Fiat 500 giadinero, VW kever met open dak, Opel kadet 2X, Citroën GS en GSA*, Alfa Sud op gas*, Opel Rekord 2.0 3X (waarvan één break), VW polo 2X, Citroën AX 4X (waarvan één 4X4), Xantia 3.0 V6, Saxo 1,5D 3X, C5 PHII biturbo 173PK,
Nu nog: Xantia activa 2.0 Exclusive, C5 phI, C3 Picasso, Peugeot 205 cabrio en een 208, VWT5, Opel Vectra 2.0i 4X4, R4 en 2 Unimogs 404
Nu nog: Xantia activa 2.0 Exclusive, C5 phI, C3 Picasso, Peugeot 205 cabrio en een 208, VWT5, Opel Vectra 2.0i 4X4, R4 en 2 Unimogs 404
Berichten: 710
Lid geworden op: 19 mei 2009 16:55
Auto: Peugeot 208
Opties: halve V6
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2014
Energielabel: A
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 51.000 km
Kleur: wit
Locatie: Ardèche
Contacteer:
Vandaag even proefgedraaid.
Ze komt goed op temperatuur maar handhaaft de gebruikelijke stand niet.
Wordt dus te hoog.
Na wat stationair draaien loopt ze nvvt op tot 95° C en springen de ventilatoren nog niet bij.
Een en ander laten afkoelen.
Het vaststellen van de temperatuur deed ik via het lezen van life data.
Omdat het nieuwe thermostaatblok ook werd geleverd met sonde, heb ik dus ook nog een sonde extra (en dat is ook een nieuwe die ik in het voortraject van deze reparatie ook al had vervangen).
Heb dus een proefje gedaan om te zien of loshalen er van ook invloed heeft.
In een ander draadje had ik iemand zien melden dat zodra je die er af haalt de ventilatoren direct aan het weerk gaan.
Maar niet bij ons model. Geen enkel verschil.
Daar heb ik het bij gelaten. Nu op zoek naar die oorzaak.
Iemand een suggestie?
Ze komt goed op temperatuur maar handhaaft de gebruikelijke stand niet.
Wordt dus te hoog.
Na wat stationair draaien loopt ze nvvt op tot 95° C en springen de ventilatoren nog niet bij.
Een en ander laten afkoelen.
Het vaststellen van de temperatuur deed ik via het lezen van life data.
Omdat het nieuwe thermostaatblok ook werd geleverd met sonde, heb ik dus ook nog een sonde extra (en dat is ook een nieuwe die ik in het voortraject van deze reparatie ook al had vervangen).
Heb dus een proefje gedaan om te zien of loshalen er van ook invloed heeft.
In een ander draadje had ik iemand zien melden dat zodra je die er af haalt de ventilatoren direct aan het weerk gaan.
Maar niet bij ons model. Geen enkel verschil.
Daar heb ik het bij gelaten. Nu op zoek naar die oorzaak.
Iemand een suggestie?
Uit eigen ervaring voorheen: Fiat 500 giadinero, VW kever met open dak, Opel kadet 2X, Citroën GS en GSA*, Alfa Sud op gas*, Opel Rekord 2.0 3X (waarvan één break), VW polo 2X, Citroën AX 4X (waarvan één 4X4), Xantia 3.0 V6, Saxo 1,5D 3X, C5 PHII biturbo 173PK,
Nu nog: Xantia activa 2.0 Exclusive, C5 phI, C3 Picasso, Peugeot 205 cabrio en een 208, VWT5, Opel Vectra 2.0i 4X4, R4 en 2 Unimogs 404
Nu nog: Xantia activa 2.0 Exclusive, C5 phI, C3 Picasso, Peugeot 205 cabrio en een 208, VWT5, Opel Vectra 2.0i 4X4, R4 en 2 Unimogs 404
Berichten: 1619
Lid geworden op: 11 jul 2008 14:44
Auto: C4 Grand Picasso Business BlueHDI 150Pk 370Nm
Opties: Bijna Alles
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2015
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 250000
Kleur: Blauw
Locatie: Breda
Contacteer:
Zekering, stekker verbinding, relais?
Foto's
De reparatiewet:
Je kunt het niet repareren als het niet kapot is.
Vriendelijkheid kost geen geld, alleen een beetje moeite.
Diagbox
Citroën C4 Grand Picasso 2015 2.0 16v BlueHDI 150Pk 370Nm
En voor mijn vrouw een Peugeot 207SW 1.6VTI 2007
De reparatiewet:
Je kunt het niet repareren als het niet kapot is.
Vriendelijkheid kost geen geld, alleen een beetje moeite.
Diagbox
Citroën C4 Grand Picasso 2015 2.0 16v BlueHDI 150Pk 370Nm
En voor mijn vrouw een Peugeot 207SW 1.6VTI 2007

C5club V.I.P.


Berichten: 7539
Lid geworden op: 01 apr 2013 00:12
Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10363
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 470000
Kleur: Sable de Langrune
Locatie: 0182
Had je de oorzaak van die eerdere storing gevonden?
Er was een stekker los en een sensordraad open of kortgesloten. Draadje in de knel of stekkerverbinding die het geweld niet overleefd heeft, ergens?
Er was een stekker los en een sensordraad open of kortgesloten. Draadje in de knel of stekkerverbinding die het geweld niet overleefd heeft, ergens?
Berichten: 8138
Lid geworden op: 26 mar 2010 21:49
Auto: Burton
Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1982
Energielabel: A
kilometerstand: 20000
Kleur: Zwart
Contacteer:
Is het systeem goed ontlucht?
Bij gebruik van de airco moet de fan altijd draaien!! Controleer ff if dit werkt.
Als de ac uit staat kan de temperatuur stationair makkelijk 95 graden bereiken zonder dat de fan aanslaat.
Werkt de fan gewoon bij ac aan, ga dan gewoon eens rijden en kijk wat er dan gebeurt.
Bij gebruik van de airco moet de fan altijd draaien!! Controleer ff if dit werkt.
Als de ac uit staat kan de temperatuur stationair makkelijk 95 graden bereiken zonder dat de fan aanslaat.
Werkt de fan gewoon bij ac aan, ga dan gewoon eens rijden en kijk wat er dan gebeurt.
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
Berichten: 710
Lid geworden op: 19 mei 2009 16:55
Auto: Peugeot 208
Opties: halve V6
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2014
Energielabel: A
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 51.000 km
Kleur: wit
Locatie: Ardèche
Contacteer:
Dank Iceman, c5jan en BJG.
Ga ik mee aan de gang en meld me weer.
Ga ik mee aan de gang en meld me weer.

Uit eigen ervaring voorheen: Fiat 500 giadinero, VW kever met open dak, Opel kadet 2X, Citroën GS en GSA*, Alfa Sud op gas*, Opel Rekord 2.0 3X (waarvan één break), VW polo 2X, Citroën AX 4X (waarvan één 4X4), Xantia 3.0 V6, Saxo 1,5D 3X, C5 PHII biturbo 173PK,
Nu nog: Xantia activa 2.0 Exclusive, C5 phI, C3 Picasso, Peugeot 205 cabrio en een 208, VWT5, Opel Vectra 2.0i 4X4, R4 en 2 Unimogs 404
Nu nog: Xantia activa 2.0 Exclusive, C5 phI, C3 Picasso, Peugeot 205 cabrio en een 208, VWT5, Opel Vectra 2.0i 4X4, R4 en 2 Unimogs 404
Berichten: 710
Lid geworden op: 19 mei 2009 16:55
Auto: Peugeot 208
Opties: halve V6
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2014
Energielabel: A
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 51.000 km
Kleur: wit
Locatie: Ardèche
Contacteer:
Welnu het zoeven naar Millau zit er nog even niet in. Hetgeen ik vandaag heb na kunnen zien:
P0104 Mass or Volume Aire Flow A Cercuit - - Intermittent
Mag toch aannemen dat dit niet tot resultaat heeft dat mijn ventialtoren in alle talen zwijgen.
Heb zelfs de ventilatoren per stuk met hun respectievelijke stekkers los gehad om te kijken of ik ze direct vanuit de accu zou kunnen aansturen.
Niks, lou loenen, ho maar.
Wellicht logisch, want er gaat ook naar ieder ven afzonderlijk twee hele dunne draadjes mee en die zouden wel eens een relais of een IC, die als schakelaar dienst doet, kunnen aansturen.
En nu juist die kleine draadjes (blauw en wit, durf ik nog niet met 12V aan te sturen, bang dat ik dan iets om zeep help).
Als iemand hier mij daarin kan raden, is dat van harte welkom.
Die "hoge trechterachtige vulvaas", daarmee is zonder twijfel te zien dat er geen bellen meer in het systeem zitten. Door dit toe te passen en de boel op temperatuur te laten komen; kwam ik er achter dat mijn ven's niets deden.
Wat ik wel ergens als info op deed (behorend bij dit type motor), is dat bij 97°C de middelste stand in werking komt en bij 105°C alles op volle toeren moet draaien.
En wat ik boven water heb:c5jan schreef:Had je de oorzaak van die eerdere storing gevonden? Er was een stekker los en een sensordraad open of kortgesloten.
P0104 Mass or Volume Aire Flow A Cercuit - - Intermittent
Mag toch aannemen dat dit niet tot resultaat heeft dat mijn ventialtoren in alle talen zwijgen.
Alle zekeringen oké, ook die hele grote die onder de motorkap, onder dat rechter compartiment met kleinere zekeringen zitten.Iceman schreef:Zekering, stekker verbinding, relais?
Heb zelfs de ventilatoren per stuk met hun respectievelijke stekkers los gehad om te kijken of ik ze direct vanuit de accu zou kunnen aansturen.
Niks, lou loenen, ho maar.
Wellicht logisch, want er gaat ook naar ieder ven afzonderlijk twee hele dunne draadjes mee en die zouden wel eens een relais of een IC, die als schakelaar dienst doet, kunnen aansturen.
En nu juist die kleine draadjes (blauw en wit, durf ik nog niet met 12V aan te sturen, bang dat ik dan iets om zeep help).
Als iemand hier mij daarin kan raden, is dat van harte welkom.
Naar mijn weten helemaal vogens de regels. Zie ook foto in pagina 8 in die doos met geleende spullen, waarmee ik de boel heb afgevuldBJG schreef:Is het systeem goed ontlucht?
Die "hoge trechterachtige vulvaas", daarmee is zonder twijfel te zien dat er geen bellen meer in het systeem zitten. Door dit toe te passen en de boel op temperatuur te laten komen; kwam ik er achter dat mijn ven's niets deden.
Ze draaien dus nietBJG schreef:Bij gebruik van de airco moet de fan altijd draaien!! Controleer ff if dit werkt.Als de ac uit staat kan de temperatuur stationair makkelijk 95 graden bereiken zonder dat de fan aanslaat. Werkt de fan gewoon bij ac aan, ga dan gewoon eens rijden en kijk wat er dan gebeurt.

Wat ik wel ergens als info op deed (behorend bij dit type motor), is dat bij 97°C de middelste stand in werking komt en bij 105°C alles op volle toeren moet draaien.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Uit eigen ervaring voorheen: Fiat 500 giadinero, VW kever met open dak, Opel kadet 2X, Citroën GS en GSA*, Alfa Sud op gas*, Opel Rekord 2.0 3X (waarvan één break), VW polo 2X, Citroën AX 4X (waarvan één 4X4), Xantia 3.0 V6, Saxo 1,5D 3X, C5 PHII biturbo 173PK,
Nu nog: Xantia activa 2.0 Exclusive, C5 phI, C3 Picasso, Peugeot 205 cabrio en een 208, VWT5, Opel Vectra 2.0i 4X4, R4 en 2 Unimogs 404
Nu nog: Xantia activa 2.0 Exclusive, C5 phI, C3 Picasso, Peugeot 205 cabrio en een 208, VWT5, Opel Vectra 2.0i 4X4, R4 en 2 Unimogs 404