Ik ben het met je eens: dit draadje is in feite een off-topic discussie geworden over de transponder/ab combinatie.
Wel denk ik dat de TS inmiddels weet waar hij aan toe is. Er zijn genoeg tips gekomen om hem verder te helpen.
In de eerste instantie signaleerde ik een onwaarheid die ik probeerde te weerleggen. Omdat ik de nodige negatieve ervaring had met dit soort gevallen. Zelfs een case heb ik er aan gewijd om mijn ageren te verduidelijken.
Jammer vindt ik het quoten van diverse documenten en daar niet kloppende theoretische conclusies aan verbinden. En die vervolgens als waarheid te presenteren om mijn goedbedoelde tips te bestrijden
De oproep om je batterij er uit te halen was slechts om je te laten zien dat de ab daarna nog gewoon werkt. Het initialiseren is slechts in sommige gevallen nodig, en heeft meestal niet zoveel met de batterij te maken. Jammer dat je zelfs dat simpele experiment niet wilt doen. Daar kan ik helaas maar een conclusie aan verbinden.
Het is mij wel behoorlijk duidelijk geworden dat je niet bereid bent om de theorie in de praktijk uit te testen en zodanig onderbouwd informatie te kunnen geven. Weglopen is makkelijker dan toegeven.