Weet iemand hoe je een spraakopdracht ingeeft? En dan bedoel ik niet telefoon opdracht want ik werk niet met een simkaart maar met parrot en bluetooth. (Ideaal trouwens)
Bv. Hoe spreek ik een adres in en hoe geef ik de spaakopdracht om Aux te openen waar mijn iPhone aan gekoppeld zit met muziek etc.?
Bedankt voor de ractie, maar ik kan met deze,overigens interessante, informatie niet veel. Het geeft geen antwoord op mijn vraag hoe een spraakopdracht kan maken en kan koppelen aan een bepaalde gebeurtenis.Bv Ik wil overschakelen van de radio naar de muziek op mijn iPhone. Hoe maak ik, stap voor stap, die spraakopdracht aan? Ik wil ook geen navigatie opdrachten koppelen aan mijn telefoon adressen maar gewoon een navigatie opdracht kunnen geven naar een bepaald adres van een klant. Ik zie ook wel een lijst met spraakopdrachten staan maar die geven geen resultaat, behalve de melding "pardon" of de melding geen index aanwezig. Kortom ik kom er niet uit.
Voor zover ik weet kun je enkel de vaste spraakopdrachten gebruiken en niet zelf toevoegen .... Je kan enkel gebruiken wat je eventueel in de index hebt staan.
_________________ Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.) Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum