Heeft iemand goede ervaring met 'doe-het-zelf' verwijderen van kleine krasjes op zijn/haar auto? Of kan ik dit beter overlaten aan een professional? Tips zijn van harte welkom! Ik ben toch altijd voorzichtig met zulke dingen...
Alvast bedankt!
12 maart 2013 01:54
Joslenssen
C5club Bikkel
Geregistreerd: 18 apr 2010 18:08 Berichten: 264 Woonplaats: Sittard
Auto: Renault Twingo
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Energielabel: C
kilometerstand: 155.500
Niet meer de wasstraat in gaan maar de auto op de ouderwetse manier met de hand wassen helpt krassen te voorkomen. Bij goed weer auto eerst goed wassen en daarna met cleener poetsen, daarna in de was zetten.
Bedankt @ Exroosje en Joslenssen voor jullie tips en de uitvoerige beschrijving! @ Menno.. heb je zelf ook toevallig ervaring met het product Meguiars? Wat zijn jouw ervaringen?
Ja ik heb dat spul ook, .... Zolang het opervlakkig is kun je wel wat wegpoetsen , het werkt m.i. het beste op kunstof Verwacht echter geen wonderen hoor, een prof kan dit vaak veel netter wegpolijsten, maar heb je zelf zo'n ding dan kun je hiermee prima aan de slag, met de hand is het een hoop werk.
_________________ Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.) Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum