Vanavonds is er een update ( IOS 6.1.2) uitgekomen van Apple. Of dit jullie problemen oplost weet ik niet, maar mijn Iphone 4s werkt perfekt samen met het systeem in mijn C5 Tourer EXcl.
Ik heb vorige week pas 6.1.1 erop gezet En toen was het voor Wifi problemen.
Awel, ik had op 31/01 een mail gestuurd naar de invoerder met de vraag of ze ooit nog eens het probleem gaan oplossen en tegen wanneer. Daarnet kreeg ik ineens een telefoontje van een vriendelijke Nederlander waar ik het nog eens mocht uitleggen en mijn chassisnummer mocht geven. Ze gingen een dossier aanmaken en het bekijken. Hij liet niet uitschijnen dat ze er al iets van wisten
En naar aanleiding van gisteren, vandaag telefoon van mijn dealer. Zij hadden hem gebeld. Blijkbaar wil apple er de hand in houden en zou in maart alles in orde moeten zijn, waarbij de update in april bij de dealers beschikbaar zal zijn.
Ondertussen was het nog niet de goede update. Ik moet binnen een paar weken op onderhoud en dan wordt die erop gezet. Tegen dan is de iphone4s ook vervangen door een iphone5. Iemand een idee of er met de iphone5 ook problemen waren?
Volgende maand komt ook ios7 uit en wss begint dan de miserie weer opnieuw. Dus mss best wachten om die te installeren dan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum