Ik ben bang dat je hierin gelijk hebt. hebben jullie toevalig nog tips voor goede garages in de buurt van Roosendaal.
Ik ga dit doorgeven aan de monteur. Thnx voor de tip.Bij mij was de boosdoener de startmotor.
Ik ga dit doorgeven aan de monteur. Thnx voor de tip.Bij mij was de boosdoener de startmotor.

Het probleem is inderdaad dat het probleem het niet altijd voorkomt. De vorige keer heeft de auto het maar een week goed gedaan. De keer daarvoor bijna 3 weken, maar de keer daarvoor bijna 6 maanden.Hollender schreef:Een nieuwe accu op nog geen twee dagen volledig leegtrekken, dan hebben we het echt niet meer over milliampères hoor, zo moeilijk zou die lekstroom toch niet te detecteren moeten zijn?
Deze is bij de vorige reparatie compleet gereviseerd en zou nu helemaal in orde moeten zijn.Bibendum schreef:Ik zou mij eerder richten naar die dynamo/alternator gezien deze,ook contact uit,steeds aan blijft met de accu.
Dit is het hele probleem. het volgende is vervangen/gecontroleerd:Hollender schreef:Wat wel niet simpel is omdat je niet weet welk onderdeel nu verantwoordelijk is voor de problemen.

Zucht.........GW-tje schreef:Als er fatsoenlijk gemeten wordt komt die kast er vanzelf uitrollen als dat de boosdoener is.
Dat is nou net het probleem. Ik snap de techniek wel maar ik heb verder geen kennis van het zelf sleutelen aan auto's. Zeker niet als het aankomt op electronica.Hollender schreef: Dat is een hoop fieldwork dat je zelf kunt doen en waarmee je een duur betaalde monteur bespaart.
Probleem is dus dat iedere keer als de auto bij de garage stond er totaal geen uitzonderlijke lekstroom was.GW-tje schreef:Als er fatsoenlijk gemeten wordt komt die kast er vanzelf uitrollen als dat de boosdoener is.