Precies, gewoon op gebruikers ervaringen afgaan!
Ik heb een "impulsaankoop" van iemand overgenomen
Was een originele en nieuwe VW set, van het merk Cobra. En over kunnen nemen voor een "ach, ik wil dan wel een impulsaankoop overnemen" bod

.
De betere sets die ingebouwd worden door garages zijn oa van merk Cobra, specifiek vaak voor merk en model auto.
Kosten vanaf een 150 a 200 euro.
De VW set was een 300 euro, ik heb 70 betaald. Het heerlijke was wel dat er een goede beschrijving en inbouwinstructie bij was, alle stekkertjes zaten er al aan. En er was een setup mogelijkheid om zelf in te stellen op welke afstand het "paniek alarm" mag gaan gillen. En ook de trekhaak is mee genoemen in de werking van de sensoren.
Van belang is om op gebruikers ervaringen afgaan. Wanneer Klus goede ervaringen heeft met deze set, gewoon kopen.
Op internet staan verschillende ervaringen van sets, ook de duurdere, waarbij er wel problemen zijn. Dus slechte werking bij regen/sneeuw/kou. En sommige zelfs wanneer de zon er een tijdje op schijnt.
Ook gaan sommigen al gillen op 1 meter afstand en stoppen ze bij 50 cm!!!!!
Of levert de trekhaak een probleem op.
Kortom, ga voor gebruikers ervaringen. Conrad heeft meerdere modellen en zijn op de site te zien. Vraag klus even naar nummer van dit model, er zijn een paar met deze unit dacht ik gezien te hebben.
Wanneer je veel geld uit wilt geven moet je voor Cobra of Waeco of Valeo gaan.
Volgens mij bedoelt Klussie deze
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/8551 ... 0&ref=listLees ook eens de reviews.
Johan