In dit koude weer is het me nu een paar keer overkomen dat bij opstarten de radio het gewoon doet maar ik volstrekt niets hoor. En volgens mij op het moment dat de parkeersensoren wat piepen bij het uitsteken) (die hoor ik dus wel) en daarna blijft het stil. Als ik de auto afsluit en opnieuw start werkt alles weer. Radio aan uit doen heeft geen effect (sowieso heeft de myway eigenlijk geen aan uit knop).
Mijn gedachte is dat de versterker niet aangaat. Ik zoek eigenlijk een manier om zonder dit alles de versterker opnieuw het aan-seintje te geven. Of eignelijk hoop ik dat het probleem snel erger wordt zodat ik wat kan laten vervangen onder garantie....
_________________ C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral (Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) Extra opties: Xenon + sproeiers, wegklapbare trekhaak, sfeerverlichting Verbruik Voorheen Ph2V6:
je zou eens kunnen meten of er op de remote kabel wel stroom komt te staan. welke dat is weet ik zo niet. om dit te testen kun je de remote tijdelijk overbruggen van de constante stroom die ook naar de versterker gaat.
14 dec 2012 07:34
citrofiel
C5club Newbie
Auto: C5 Tourer 3.0 V6 HDI240
Opties: Full options
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: D
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 145000
Kleur: Perla Noir
Toevallig een My Way navigatiesysteem? Dan is het een bekend probleem. Heb naast de C5 een DS3 met My Way. Deze had er een paar keer last van. Firmware update zou dit verhelpen. Ik heb het sinds de update echter nogmaals gehad. Alles schijnt te werken maar geen geluid. Auto stoppen, uit, opnieuw starten en het is over.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum