Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 




Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie wielen, remmen & hydrauliek.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 waarvoor dient de stuurpomp sensor 
Auteur Bericht
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 jul 2007 21:21
Berichten: 6199
Woonplaats: Apeldoorn
Auto: C5 2.0i 16V Berline Caractère
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2007
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10957
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 205000
Kleur: Gris Fulminator


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: waarvoor dient de stuurpomp sensor
Stabilisator los is 4 flinke bouten, maar dan zakt je kont ook direct. De achterste hoogteregelaar zit op die stabilisatorstang geklemd. Hou daar dus rekening mee. Je hebt een put of liever nog een brug nodig.

_________________
CX-22TRS , XM-2.1 D12 Break , Xantia 1.9 TD Break ,
DSpécial Berline 1970
C5 2.0 i 16V AL4 Ligne Prestige Break la dame rouge, 343169km
C5 2.0 i 16V BVM5 Exclusive Break la sorciere noir, 366000km


11 dec 2012 23:33
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 jul 2011 22:51
Berichten: 3350
Woonplaats: Eindhoven
Auto: Break 2.2 16V HDi
Opties: nav/aut/leder/pack parking/alarm/parrot mki9200
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: E
Phase: 2
Organummer: 10465
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 420.000
Kleur: Donker Grijs
KPH: Achter


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: waarvoor dient de stuurpomp sensor
Misschien heb ik de oorzaak van alle ellende gevonden.........

Sinds twee dagen merk ik dat het sturen op lage snelheid vreemd aanvoelt.
de eerste 180 graden draait het stuur soepel, dan 180 graden zwaar, om vervolgens weer soepel te gaan.

Deze ochtend liep ik naar de auto, en zag een plas olie bij het rechter voorwiel.
Het lijkt erg op motorolie, alleen dunner, ik denk dus oude LDS.

Een check in het reservoir, niets te zien.
Ik heb er 1,5 liter bij gedaan, maar nog steeds staat het zeefje droog.
Dus ik vrees dat ik al een tijdje met een te laag peil gereden heb en dat ik nu
aan de beurt ben een LDS flush en een setje stuurbekrachtigings leidingen.

Alleen blijf het stroeve struen ook na het bijvullen, dus vraag ik me af of
het stuurhuis niets geleden heeft....... :smt017

_________________
Zeg maar André


14 dec 2012 01:10
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.