Wij hebben een c5 met trekhaak. De auto hebben wij 2,5 jaar nieuw aangeschaft, met trekhaak. Sinds de grote beurt blijven de achteruit sensoren bij het schakelen naar zijn achteruit continu piepen. De garage zegt dat ik nu maar een afneembare trekhaak moet aanschaffen. Terwijl de trekhaak notabene 2,5 jaar goed heeft gefunctioneerd. Help
Zit er op de trekhaak een andere dop? of geen dop? Sensoren misschien iets bij draaien? Stukje schuim over dop helpt ook niet? Even wat uitproberen!
_________________ Met vriendelijke groet Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
Lijkt me een onzinadvies van de garage. Als ze het tweeeneenhalf jaar goed gedaan hebben... bah wat heb ik een hekel aan dat soort garagehouders!!
Volgens mij is dat wel meer beschreven op het forum, heb je al eens gekeken met de zoekfunctie of het al eens eerder is beschreven?
_________________ Auto van mijn vrouw: Renooit Kliko Estate TCe100 série limitée Collection
Exen: Opel Corsa 1.7D, wit (2000) Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004) Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd) Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006) Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)
22 okt 2012 19:48
Peebee
V.I.P.
Geregistreerd: 29 jun 2010 19:56 Berichten: 4498 Woonplaats: Genderen NB
Auto: Renault Grand Modus 1.5 DCI
Opties: Xenon
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 215.101
Kleur: Blauw
Precies Maarten, dit klopt gewoon niet, je brengt je auto zonder piep, krijgt haar terug MET piep, en dan zeggen dat je een afneembare trekhaak moet nemen, ja da's lekker makkelijk zeg, en wie moet die dan monteren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum