Ik heb maar één nadeel kunnen ontdekken aan dit systeem, en dat is dat je met enige regelmaat de telefoonboeken op de SIM's moet synchroniseren.
En dat is een wat arbeidsintensief klusje.
Goedendag,
Ik ben al een tijd op het forum aan het zoeken, maar kom er niet uit. Misschien dat jullie kunnen helpen met onderstaande vragen.
Mijn C5 ph3 staat op kenteken jan 09. Ik heb een Navidrive systeem met hdd, maar zonder geheugenkaart en BT. (Simkaart aansluiting). Ik krijg uit de berichten op het forum het idee dat ik dan een RT4 heb. Echter als ik het apparaat er uit haal, dan zit er sticker op met een code die begint met RT3. Daarom twijfel ik nog steeds.
Hoe weet ik nu zeker of ik een RT4 heb?
Dat is vraag 1. Vraag 2 is hoe ik kan zien welke firmware er nu op mijn apparaat staat. Ik heb gelezen dat dat zichtbaar zou moeten worden als je de menu-knop lang ingedrukt houd. Maar dan verschijnt er bij niets waar ik het firmware versie nummer kan herleiden. Weet iemand hoe dat zit?
Vraag 3 is hoe aan de nieuwste firmware voor mijn apparaat kan komen. Ik ben hiervoor wel verschillende linkjes in het forum tegengekomen (meestal naar eurovan), maar die lijken niet meer actueel. Ze werken bij mij in ieder geval niet.
Waar kan ik deze software krijgen, of moet ik daar echt voor naar de dealer (zit hier niet om hoek).
Menno, bedankt voor de link.
Leek mij overigens vreemd dat ik de firmware voor het apparaat geleverd zou krijgen bij de kaarten als ik die direct bij NAVTEQ bestel.
Binnenkort komt de nieuwe kaartversie 2012/2013 uit, even de Navteq site in de gaten houden dus.
Daar zal dan zeker vermeld worden of de 8.20 SW er weer bij zit.