ja, ik heb ook met alle middelen geprobeert met Citroen Duitsland en Nederland te praten maar van beide kanten wordt gezegd dat dit niet mogelijk is.
De Hollandse Citroen vertegenwoordiger van de service Nederland zei me ook omdat het hier gaat om een sub leverandeur (Aisin Japan) er voor hun geen mogelijkheid is om deze onderdelen separate te verkrigen.
Zoals je zegt heb ik geen andere mogelijkheid dan een bak weer te kopen by de Vos (heb hem inmiddels al besteld) en zodra ik weer terug ben in Duitsland even naar Brabant rijden, afhalen en naar Gyor brengen.
wil de huurauto nog maar verder huren en dan alles in een terug geven als ik de bak aflever.
Het eronderzetten is in 4 uurtjes gedaan, dus een nachie overslapen daar en dan moet alles weer goed zijn (hoop ik)
Verder heb ik de garage in Hungarije gevraagt daar de nieuwe correcte steun daar al is om deze met elkaar te vergelijken en het verschil door te geven over de mail naar mij met eventueel een paar kiekjes.
Dan kan eenieder zien wat voor een ellende het geven kan als een garage zelf niet oppast en met de montage van een andere motor (ook al is het van hetzelfde type maar met een handgeschakelde bak erachter) een ophangsteun achterzijde motor die in werkelijkheid maar €66,00 kost een kostenpost geeft van ca €6000,00 , afgezien nog van de kosten die ADAC gemaakt heeft, ook al ben ik dan lid het is toch geen pretje.
Men kan van ons niet verlangen dat wij als auto bezitter dit allemaal weten en men vertouwd op een Citroen garage daar ik dit merk als auto heb dat als klant men toch voor 100% informeert wordt, speciaal als zulke ombouwingen plaats vinden, de monteuren zouden dit toch moeten weten.
Maar goed, het was een dure les, maar kijken wat we hierop nog claimen kunnen bij de garage die het fout gedaan heeft.
groetend een ieder en veel rij plezier, ik moet daar nog even mee wachten tot ik mijn auto weer heb