Het wordt pas echt leuk als we de leeftijd van de chauffeur afzetten tegen de leeftijd van de auto. Misschien zien we dan wel dat de oudste lullen vallen op de jongste dames.
Met vriendelijke groet
Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
tja, trek nog niet van Drees, ben een (al zeg ik het zelf) in goede gezondheid verkerende zelfstandige, trotse vader van een zoon van bijna 8 maanden en nog een dochter van 12 jaar die bijna net zo groot is als ik.
Om op de leeftijd terug te komen, met 64 toch geen "o.. l.l." om zo maar eens te zeggen.
Onze C5 wordt dan ook met ere het "vliegtuig" genoemd en voor ons speciaal hier in Roemenien een genot om in te rijden.
Dus behoor ik tot de respectable catogorie van 60+.
gegroet allen,
Peter.
vorige vervoersmiddelen in loop der jaren:
2CV - Dyane -DS 19 break - CX - CX 2500 - XM - Nissan Patrol - XM - C5-2 sinds kort Volvo V70 T5 SE aut. 250 HP - 330 Nm torque.
Mijn dochter vind mij al jaren een ouwe lul, hoor.....
En ik ben pas 46.
Maar ze mag dat vinden, wij hebben een hele goed band en we houden erg veel van elkaar!
CX-22TRS , XM-2.1 D12 Break , Xantia 1.9 TD Break , DSpécial Berline 1970 C5 2.0 i 16V AL4 Ligne Prestige Break la dame rouge, 343169km C5 2.0 i 16V BVM5 Exclusive Break la sorciere noir, 366000km
nou die van mij niet hoor, ben een kooooooole pappie en dat al jaren!
Ze rijdt graag mee met me in de Citroen, al was het alleen maar voor de zwevende bewegingen en op weg van en naar Roemenien kan ze heerlijk slapen onderweg en wil niet in een hotel!!!!
Moeders hetzelfde, vandaar dat mijn/haar zoon nu ook een C5 rijdt en is pas 23 jaar.
gegroet allen,
Peter.
vorige vervoersmiddelen in loop der jaren:
2CV - Dyane -DS 19 break - CX - CX 2500 - XM - Nissan Patrol - XM - C5-2 sinds kort Volvo V70 T5 SE aut. 250 HP - 330 Nm torque.
Ik heb de normaalverdeling zojuist net even wat normaler gemaakt. Op een of andere manier is de wetenschap om helemaal onderin de vierde categorie te zitten een schrale troost...
Na een Fiat Ritmo 60L ('83), Peugeot 405 1.6GRi ('92), Rover 416si ('95), C5 Berline 2.0 Excl ('01), C5 Tourer 1.6THP Excl ('10) eigen import uit DE, Volvo XC90 D5 ('08) nu C5 Tourer 2.0HDi Exclusive ('13). Onze "2e autootjes": Opel Kadett C (jaar kruik), Mazda 323 ('84?), Renault Clio ('92), Peugeot 106 ('96), Picasso 1.8 ('03), C3 1.4i ('04) nu een Citroen DS Cabrio 1.2VTi ('13).
Citroën-historie:
DS5 Business Executive BlueHDI (met DS3 SoChic 1.2 voor de andere dame)
C5 Ligne Business 1.6 THP (met DS3 SoChic 1.2 voor de andere dame)
C5 VTR 2.0 (PHII) (met C3 XTR 1.4 voor mijn andere dame)
C5 Ligne Prestige 1.8 (PHI) (met ZX Aura 1.6 voor mijn andere dame)
Xantia Tentation
1.6GS pallas 1.2