Misschien heb je hier iets aan.
http://www.maresiaparts.nl/cms/?VOORRAA ... aad_Online" onclick="window.open(this.href);return false;
Succes en hopelijk toch nog een fijne vakantie!!
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.
Berichten: 562
Lid geworden op: 18 apr 2010 00:23
Auto: c5 v6 Exclusive
Opties: Alles en een afneembaar trekhaak
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2002
Energielabel: E
Phase: 1
Organummer: 09172c
Productienummer: 10281
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 292000
Kleur: donker grijs
KPH: Voor + Achter
Locatie: Helmond
Contacteer:

C5club Newbie


Berichten: 10
Lid geworden op: 09 aug 2012 21:22
Auto: c5 sedan 2.0 16v automaat
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 155.000
Kleur: groen
hoeveel had deze wagen gelopen
en wat was bouwjaar
Groet jeroen
en wat was bouwjaar
Groet jeroen

C5club Rookie


Berichten: 43
Lid geworden op: 04 feb 2011 10:19
Auto: C5 Aircross 1.6 Shine
Opties: Shine
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2019
Phase: C5 Aircross
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 54000
Kleur: EVL
Locatie: Zoetermeer
341000 bouwjaar 2004

C5club Rookie


Berichten: 43
Lid geworden op: 04 feb 2011 10:19
Auto: C5 Aircross 1.6 Shine
Opties: Shine
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2019
Phase: C5 Aircross
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 54000
Kleur: EVL
Locatie: Zoetermeer
Inmiddels hebben we afscheid genomen van de C5.
De citroendealer in mijn woonplaats en JO waren beiden van mening dat revisie de enige optie was. Nog een laatste poging gedaan door de egr te laten vervangen (600 euro) en automaatolie te laten verversen (200 euro) en met goede hoop nogmaals geprobeerd met de caravan. Na een paar kilometer al weer aan de kant en zonder caravan verder. De citroendealer gaf aan goed na te denken over een reparatie. Kon nog wel meer aan zitten te komen gezien de kilometerstand van inmiddels bijna 342000 km.
Kon een mooie deal maken bij inruil en ben overgestapt op een auto met benzinemotor en met wokkels. Ook weer een automaat omdat ik die gewoon nodig heb. Deze auto heeft pas 71000 km gelopen en kan dus nog even vooruit als het goed is. Een C5 die aan mijn eisen voldeed en binnen mijn budget viel was niet te vinden.
De oude C5 heeft volgens http://www.rdw.nl" onclick="window.open(this.href);return false; inmiddels een nieuw baasje gevonden. Zag dat de auto op marktplaats te koop stond met volgens de verkoper (niet de dealer waar ik de auto had ingeruild) 170.000 km op de teller. een reductie van 50% dus. Ik heb dit nog wel gemeld bij NAP die zouden er notitie van maken maar konden niets doen.
Ik blijf het forum hier nog wel volgen.
De citroendealer in mijn woonplaats en JO waren beiden van mening dat revisie de enige optie was. Nog een laatste poging gedaan door de egr te laten vervangen (600 euro) en automaatolie te laten verversen (200 euro) en met goede hoop nogmaals geprobeerd met de caravan. Na een paar kilometer al weer aan de kant en zonder caravan verder. De citroendealer gaf aan goed na te denken over een reparatie. Kon nog wel meer aan zitten te komen gezien de kilometerstand van inmiddels bijna 342000 km.
Kon een mooie deal maken bij inruil en ben overgestapt op een auto met benzinemotor en met wokkels. Ook weer een automaat omdat ik die gewoon nodig heb. Deze auto heeft pas 71000 km gelopen en kan dus nog even vooruit als het goed is. Een C5 die aan mijn eisen voldeed en binnen mijn budget viel was niet te vinden.
De oude C5 heeft volgens http://www.rdw.nl" onclick="window.open(this.href);return false; inmiddels een nieuw baasje gevonden. Zag dat de auto op marktplaats te koop stond met volgens de verkoper (niet de dealer waar ik de auto had ingeruild) 170.000 km op de teller. een reductie van 50% dus. Ik heb dit nog wel gemeld bij NAP die zouden er notitie van maken maar konden niets doen.
Ik blijf het forum hier nog wel volgen.