Qua motorisering wel, maar de term SX voor uitrustingsniveau is in NL voor een C5 geen gebruikelijke term, schept mogelijk verwarring. En als mod wil je alles behalve ....ronama schreef:dit beter??

Gr. Ronald
Qua motorisering wel, maar de term SX voor uitrustingsniveau is in NL voor een C5 geen gebruikelijke term, schept mogelijk verwarring. En als mod wil je alles behalve ....ronama schreef:dit beter??
'T is een SX , prima toch ... enuhh het is hier NL & BERonald schreef:Qua motorisering wel, maar de term SX voor uitrustingsniveau is in NL voor een C5 geen gebruikelijke term, schept mogelijk verwarring. En als mod wil je alles behalve ....ronama schreef:dit beter??![]()
Prima, worden X, SX, VSX termen in Belgie nog commercieel gebruikt, dat wist ik niet, sorry.M&M schreef:'T is een SX , prima toch ... enuhh het is hier NL & BERonald schreef:Qua motorisering wel, maar de term SX voor uitrustingsniveau is in NL voor een C5 geen gebruikelijke term, schept mogelijk verwarring. En als mod wil je alles behalve ....ronama schreef:dit beter??![]()
![]()
Enkel SX , maar da's OT hier , dus : klik ...Ronald schreef:
Prima, worden X, SX, VSX termen in Belgie nog commercieel gebruikt, dat wist ik niet, sorry.
Gr. Ronald
Sjezus, rij je 110 in z'n 2 of zo. Ik hoop toch op een wat beter gemiddelde....