Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
Berichten: 20302
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Locatie: 030
Berichten: 6200
Lid geworden op: 20 jul 2007 21:21
Auto: C5 X7 2.0i 16V Berline
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 285000
Kleur: Rouge Profond
Locatie: Apeldoorn
Yep, de dame lag met beide billen op de straat. Maar ze is ook al van 2001 dus ik ga haar niet bestraffen.
Heb op marktplaats een revisieset (nieuw) op de kop getikt en samen met de cilinder van fjh die nog te koop was moet het helemaal goedkomen. Leuke klus om te oefenen voor mijn eigen dame, dat zal ook niet heel lang meer duren, denk ik. En ik geloof ook niet dat de klus moeilijker zal zijn dan het vervangen van de lekzak bij een DS. Eigenlijk is die constructie nauwelijks gewijzigd.

CX-22TRS , XM-2.1 D12 Break , Xantia 1.9 TD Break ,
DSpécial Berline 1970
C5 2.0 i 16V AL4 Ligne Prestige Break la dame rouge, 343169km
C5 2.0 i 16V BVM5 Exclusive Break la sorciere noir, 366000km
DSpécial Berline 1970
C5 2.0 i 16V AL4 Ligne Prestige Break la dame rouge, 343169km
C5 2.0 i 16V BVM5 Exclusive Break la sorciere noir, 366000km
Berichten: 8138
Lid geworden op: 26 mar 2010 21:49
Auto: Burton
Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1982
Energielabel: A
kilometerstand: 20000
Kleur: Zwart
Contacteer:
Rivisiesetje?
Kun je mooi proberen om die harde afdichtingsring er heel in te krijgen, wil je ff posten als het gelukt is?
Kun je mooi proberen om die harde afdichtingsring er heel in te krijgen, wil je ff posten als het gelukt is?
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
Berichten: 6200
Lid geworden op: 20 jul 2007 21:21
Auto: C5 X7 2.0i 16V Berline
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 285000
Kleur: Rouge Profond
Locatie: Apeldoorn
Oh, leuk, hoor heb ik weer.....is dat een harde kunststof ring of een viltring. In het laatste geval doordrenk ik hem eerst met olie. En als het gelukt is ga ik dat zeker posten.
CX-22TRS , XM-2.1 D12 Break , Xantia 1.9 TD Break ,
DSpécial Berline 1970
C5 2.0 i 16V AL4 Ligne Prestige Break la dame rouge, 343169km
C5 2.0 i 16V BVM5 Exclusive Break la sorciere noir, 366000km
DSpécial Berline 1970
C5 2.0 i 16V AL4 Ligne Prestige Break la dame rouge, 343169km
C5 2.0 i 16V BVM5 Exclusive Break la sorciere noir, 366000km

Citroën Specialist & Sponsor


Berichten: 935
Lid geworden op: 27 mei 2006 00:52
Auto: Citroen C6 3.0V6
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2007
Energielabel: G
Versnellingsbak: BVA6
Locatie: Nieuw-Vennep
Contacteer:
het is al lastig om het ringetje er uit te krijgen…
Garage Johan Oldenhage B.V. Tarwestraat 9 2153 GE Nieuw Vennep
Berichten: 11351
Lid geworden op: 30 jun 2006 11:41
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Locatie: Apeldoorn
Wat voor draadje is dit???????????? 

Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
klik
_______________________________________________________
Mijn ander vervoer is een E-bike.
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
klik
_______________________________________________________
Mijn ander vervoer is een E-bike.

V.I.P.


Berichten: 77
Lid geworden op: 07 sep 2009 19:40
Auto: C5 PH2 2.016v
Opties: Exclusive
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Phase: 2
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 133.000
Kleur: metallic grijs
Hallo, ook bij mij is de module van de kachelventilator kapot. Iemand enig idee waar ik en tegen ongeveer welke prijs ik een nieuwe kan krijgen ? Ik las eerder bij de Brezan voor 40 euro; iemand een onderdeelnummer. Ook ben ik benieuwd naar de dealeronderdeelprijs ex. inbouw. Dank u.
Berichten: 5300
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:50
Auto: C4GP 2.0 16V LPG-G3
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2007
Energielabel: C
Organummer: 11176
kilometerstand: 201000
Kleur: nocciola
KPH: Achter
Locatie: Glanerbrug
Een paar euro voor de nieuwe mosfet en even solderen...
C4GP 2.0 16V LPG-G3

C5club extreme Fan


Berichten: 112
Lid geworden op: 04 okt 2008 18:52
Auto: C5 Break Diff2 2004 (Ph1) 2.0HDI-110pk
Opties: Pa
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2004
Energielabel: C
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 352000
Kleur: Grijs
Locatie: Utrecht
Yep, dat deden er meer, mijn post staat hier:Klaverblaadje schreef: Dus niet weggooien die defecte module.
http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic. ... 63#p244563" onclick="window.open(this.href);return false;
Sindsdien geen problemen met kachelmodule meer gehad.
Groeten en succes,
Willem
C5 gem verbruik 1:16
2016: C8 2.0 HDI 136pk
2008: C5 2.0 HDI break
2006: VW 1200 Mex Kever
1999: Peugeot 205 1.8D XAD
2016: C8 2.0 HDI 136pk
2008: C5 2.0 HDI break
2006: VW 1200 Mex Kever
1999: Peugeot 205 1.8D XAD
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 mei 2007 11:51
Auto: c5 break 2.0-16v lpg-g3 difference automaat 2003
Organummer: 09667
kilometerstand: 150000
Locatie: bosschenhoofd
Contacteer:
Heren (en damens), Mag ik Julie hartelijk danken.
Mijn kachelmodule doet het ook weer, Dankzij dit forum
Groetjes Frans

Mijn kachelmodule doet het ook weer, Dankzij dit forum

Groetjes Frans

Berichten: 13973
Lid geworden op: 10 okt 2009 17:58
Auto: Hyundai Tucson MX4 48V Shine
Opties: trekkaak , volledig leder
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2023
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 621
Kleur: zwart
Locatie: Westerlo Belgie
Berichten: 425
Lid geworden op: 05 mei 2010 23:11
Auto: Citroen C4 Grand Picasso
Opties: veel moois; umweltplakette, HangUp
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2007
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 204000
Kleur: paars
Locatie: Ridderkerk
Iemand in de beurt van Rotterdam die deze mosfet bij mijn C5 zou willen instaleren? Tegen vergoeding, natuurlijk 

Smart Forfour voor de betere helft 

Berichten: 6469
Lid geworden op: 28 mei 2006 16:09
Auto: 2.2 HDiF 200PK / 450 Nm Exclusieve VF7RW4HLADL514150
Opties: Dashcam voor en achter
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2013
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 13367
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 148.000+
Kleur: Met wit meer pit EWPB
Locatie: Anna Paulowna
Ben vandaag net langs je gereden 

...Deze C5 sinds 21-11-2020...Gekocht bij km.stand 148.200...
Voor Kwebbel; C3 1.4 bj 2002
Grtz, Arie
Als je haast hebt moet je eerst gaan zitten en als je veel geduld hebt, verveel je je nooit.
"MIJN SPECIALIST VOOR DE NOORDKOP"
Voor Kwebbel; C3 1.4 bj 2002
Grtz, Arie
Als je haast hebt moet je eerst gaan zitten en als je veel geduld hebt, verveel je je nooit.
"MIJN SPECIALIST VOOR DE NOORDKOP"
Berichten: 6200
Lid geworden op: 20 jul 2007 21:21
Auto: C5 X7 2.0i 16V Berline
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 285000
Kleur: Rouge Profond
Locatie: Apeldoorn
Als je dat niet lukt, Alen, ze zijn niet héél erg duur meer.
Check: Heater blower resistor Citroen C5
Check: Heater blower resistor Citroen C5
CX-22TRS , XM-2.1 D12 Break , Xantia 1.9 TD Break ,
DSpécial Berline 1970
C5 2.0 i 16V AL4 Ligne Prestige Break la dame rouge, 343169km
C5 2.0 i 16V BVM5 Exclusive Break la sorciere noir, 366000km
DSpécial Berline 1970
C5 2.0 i 16V AL4 Ligne Prestige Break la dame rouge, 343169km
C5 2.0 i 16V BVM5 Exclusive Break la sorciere noir, 366000km

C5club Fan


Berichten: 58
Lid geworden op: 09 mei 2011 20:00
Auto: 2.0-16V Exclusive
Opties: Pack Harm
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2001
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 145000
Kleur: Bleu Mauritius
- Gelukkig 2013
-
Gisterochtend deed de aanjager het niet meer, PH1 2002. Beetje vreemd symptoom: het display toont een fan met een paar waaiertjes die na een paar seconden uit gaan. Beslagen ruiten zijn het gevolg.
Dus dat moet opgelost. Stap 1: ik denk check het forum. En tot mijn verbazing (nou ja eigenlijk ook niet) blijk ik niet de eerste te zijn. Er zijn zelfs hele volksstammen die dit al hebben gehad. Met enig zoekwerk denk ik dat ik de oplossing heb gevonden en dat ik er uit ga komen.
De module: eerst kijken of alle verbindingen er nog goed zijn op de print, desnoods mosfet vervangen (bestellen bij Best), en als dat ook niet wil dan de module vervangen.
Een schouderklopje naar deze post wil ik nog even uitdelen en een waardering voor deze video.
Reden van mijn bericht: ik heb via de zoekfunctie van dit forum zoveel info gevonden, da's vrij veel as you know, en ook stond ergens een verzoek om een *pdf'je zodat anderen niet alles hoeven door te spitten. Een video maken lijkt me wat lastiger al hebben we natuurlijk allemaal een 2 liter HD telefoon in de camera ... ehm..
Zal ik mijn acties vastleggen met foto's en er een tutorialtje van maken?
Ik hoor het wel, moet toch nog een dag of 2 binnen zitten i.v.m. ziekte

Gisterochtend deed de aanjager het niet meer, PH1 2002. Beetje vreemd symptoom: het display toont een fan met een paar waaiertjes die na een paar seconden uit gaan. Beslagen ruiten zijn het gevolg.
Dus dat moet opgelost. Stap 1: ik denk check het forum. En tot mijn verbazing (nou ja eigenlijk ook niet) blijk ik niet de eerste te zijn. Er zijn zelfs hele volksstammen die dit al hebben gehad. Met enig zoekwerk denk ik dat ik de oplossing heb gevonden en dat ik er uit ga komen.
De module: eerst kijken of alle verbindingen er nog goed zijn op de print, desnoods mosfet vervangen (bestellen bij Best), en als dat ook niet wil dan de module vervangen.
Een schouderklopje naar deze post wil ik nog even uitdelen en een waardering voor deze video.
Reden van mijn bericht: ik heb via de zoekfunctie van dit forum zoveel info gevonden, da's vrij veel as you know, en ook stond ergens een verzoek om een *pdf'je zodat anderen niet alles hoeven door te spitten. Een video maken lijkt me wat lastiger al hebben we natuurlijk allemaal een 2 liter HD telefoon in de camera ... ehm..

Zal ik mijn acties vastleggen met foto's en er een tutorialtje van maken?
Ik hoor het wel, moet toch nog een dag of 2 binnen zitten i.v.m. ziekte
