er is gewoon onzorgvuldig diagnose gesteld. Jammer

Kan maar Rudger geeft aan de sensor te hebben doorgemeten. Ik ga er van uit dat dat goed is gebeurt.Willyb schreef:Zelden meegemaakt dat hij kapot is, meestal draadbreuk door trillen en schokken, maar ja alles kan natuurlijk.chathanky schreef:Dat schoonmaken zal niet werken als een meting van de sensor Ondeindig ohm aangeeft.
Als hij een draadbreuk heeft en men kan hem solderen is dit een noodmiddel dus vernieuwen is beter.( kost ook geen vermogen)
Ik heb inderdaad direct op de sensor gemeten. Maar ook wat Willyb zegt klopt. De uitsparing waar de sensor in zit is compleet verstopt met vuil. Ik ga deze tips zeker proberen.chathanky schreef:Dat schoonmaken zal niet werken als een meting van de sensor Ondeindig ohm aangeeft.
Een goede sensor geeft tussen de 400 en 1200 ohm aan.
Vraag is waar er gemeten is. Direct op de sensoraansluiting dan kun je er vanuit gaan dat deze deffect is. Door de draadboom heen kan het zijn dat er een los contact in zit.
Dit is inderdaad heel jammer en ook in de beurs zeer vervelend (als het dit met dit onderdeel vervangen/repareren opgelost is). Dan zijn ze nog niet klaar met me want het gaat hier niet om tientjes aan diagnose maar over de 300 euro! Ben bijna beschaamd om het te zeggen. En dat voor niks!BJG schreef:Ik denk dat we er verder kort over kunnen zijn:
Ik haat het als ik gelijk krijg in dit soort gevallen.BJG schreef:Ik denk dat we er verder kort over kunnen zijn: