Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 

Forumregels

Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 kleur dashboard 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht kleur dashboard
ik heb reeds meermaals opgemerkt dat er bepaalde c5 een beige kleur hebben van het onderste deel van het dasboard. ik ben nu van zin om een phase 2 aan te schaffen en vroeg aan de dealer of men dahboard bij bepaalde kleuren in beige kan krijgen.dit was enkel bij phase 1 hzt geval zijn kreeg ik als antwoord.. op de parking stond een zwarte phase 2 met beige dashboard.... mijn dealer totaal het noorden kwijt. weet er iemand hoe het nu juist in elkaar zit??betreft wel de belgische markt

24 feb 2007 22:07
Beheerder
Beheerder

Auto: Citroën
Brandstof: Benzine

Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
Zijn die meerdere kleuren niet gerelateerd aan de kleur van de auto en het type bekleding ( en sowieso de uitvoering ; Exclusive ) ?
Zwart is namelijk idd een van de kleuren die altijd met beige interieur kon worden besteld :P

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera

26 feb 2007 11:18
Profiel
V.I.P.
V.I.P.

Auto: Was: C5 Tourer THP exclusive Automaat
Opties: Pack Integral, Xenon, RT6, sfeerverlichting, Resevewiel
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12352
Productienummer: 10436
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 231000
Kleur: Bleu Bourrasque KGNC

Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
Ik heb zo'n beige dashboard ook eens gezien op een ph1 ligne prestige in groen. Grappig, want volgens de boekjes zouden prestiges alleen in grijs geleverd zijn.

Als je op de exclusive beige stoelen besteld, dan wordt het dashboard ook beige bij de ph1. Op de ph2 heb ik ook wel eens een beige dash gezien. Je kunt op de configurator bij alle buitenkleuren tussen grijs en beige kiezen.

C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++)
Extra opties: Xenon + sproeiers, wegklapbare trekhaak, sfeerverlichting
Verbruik Afbeelding               Voorheen Ph2V6: Afbeelding

26 feb 2007 12:17
Profiel
V.I.P.
V.I.P.

Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2024
Energielabel: A
Kleur: Blauw

Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
het hangt van de buitenkleur af

26 feb 2007 12:19
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht 
ik heb een zwarte phase 2 gezien met de alcantara zetels en die had het grijze dasboard en tijdje later de zelfde in beige. op de configurator zie ik geen enkele melding over keuze van kleur van dashboard.of zie ik iets over het hoofd??ik zou eind dit jaar een phase2-2.0hdi exclusive met beige lederen interieur willen aanschaffen en zou dus ook het beige dashboard willen.vind het heel eigenaardig dat de dealer maar daaromtrent geen duidelijk antwoord kan geven. binnenkort word ik uitgenodigd bij de invoerder om met enkele testwagens te rijden.hoop dat ze me daar van antwoord kunnen dienen

26 feb 2007 14:10
Antwoord met een citaat
Bericht 
ben tot nu toe nog niets wijzer geworden met de reacties en op de citroen site wordt geen woord gerept over veschil van kleur afhankelijk van buitenkleur

05 maart 2007 00:44
Antwoord met een citaat
Bericht 
Al eens aan een dealer gevraagd?

05 maart 2007 00:46
Antwoord met een citaat
Bericht 
dealer beweerde dat wanneer men kiest voor het zwarte buitenkleur dahboard steeds grijs is.toen ik buiten kwam stond er een zwarte met beige dashboard op de parking.....mijn dealer totaal het noorden kwijt...heb de indruk dat de kennis van dealers zich beperkt tot wat in de brochures staat..ergerlijk...

05 maart 2007 00:56
Antwoord met een citaat
Bericht 
guggengeimer schreef:
heb de indruk dat de kennis van dealers zich beperkt tot wat in de brochures staat..ergerlijk...

Die indruk krijg ik hier in NL ook soms. Bij de aflevering van mijn ph2 C5 Break bleek er achterin geen reversable mat meer te liggen. Die werd bij de ph1 standaard meegeleverd. Toen ik aan de dealer bij het overladen van mijn spullen netjes vroeg of ik die mat mee mocht nemen omdat er geen mat in de nieuwe lag vond-ie dat gelukkig goed: "goh, zit er die niet meer in? Van dat soort wijzigingen worden wij dealers niet op de hoogte gebracht. Dat moeten we op deze manier uitvinden."

05 maart 2007 01:08
Antwoord met een citaat
Bericht 
ik hoop alsnog via dit forum wat wijzer te worden daar ik eind dit jaar een phase2 wil aanschaffen met beige lederen bekleding en vind het mooier als het dashboard dan ook in het beige is.toch bedankt voor u reactie

05 maart 2007 01:13
V.I.P.
V.I.P.

Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2024
Energielabel: A
Kleur: Blauw

Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
guggengeimer schreef:
ik hoop alsnog via dit forum wat wijzer te worden daar ik eind dit jaar een phase2 wil aanschaffen met beige lederen bekleding en vind het mooier als het dashboard dan ook in het beige is.toch bedankt voor u reactie

ga er maar vanuit dat je bij een beige interieur een beige dashboard krijgt :wink:

05 maart 2007 08:47
Profiel
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard

Auto: C5 break 2.0HDi-163pk - Exclusive
Opties: exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2013
Phase: 3 ( C5 II X7 )
kilometerstand: 100000
Kleur: Haria Grijs

Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
exroosje schreef:
Als je op de exclusive beige stoelen besteld, dan wordt het dashboard ook beige bij de ph1.

nope, de phI heeft beige-leder interieur, maar ook een grijs dashboard.

1 x C4 1.6e-HDI '12

TE KOOP
1 x C5 tourer 2.0HDi-163pk - Excl BVA6 '13 - emyway, leder, ...
1 x C5 tourer 2.0HDi-163pk - Excl BVA6 '10 - fulm.gris

exit:
1 x C5 tourer 2.0HDi-163pk - Excl BVA6 '10
C5 Break 2.0HDi-138pk - Excl BVA6 '06
C5 Break 2.2HDi-136pk - Excl BVA4 '03
Smart For2 cabrio CDi

05 maart 2007 08:54
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht 
guggengeimer schreef:

Eerlijk gezegd zou ik dat probleem bij de dealer neerleggen. Als je een auto bestelt geeft jij de specificatie op. Als je dan zorgt dat de gewenste kleurstelling van de verschillende interieurdelen op de order staat, is het aan de dealer om ervoor te zorgen dat je dat ook krijgt. Af fabriek of door zelf te wijzigen. Aan hem de eer.

En als die dealer dat niet op je order wil zetten, dan weet je meteen waar je aan toe bent.

05 maart 2007 09:36
Antwoord met een citaat
Bericht 
binnenkort moet ik op uitnodiging naar de belgische invoerder in brussel om met enkele perswagens te rijden.ga het daar eens voorleggen..volgens mij hebben ze een bepaalde periode beige dashboards geleverd bij bepaalde kleuren maar is het nu enkel het grijze die nog leverbaar is

05 maart 2007 13:55
V.I.P.
V.I.P.

Auto: C6 3.0HDI Exclusive
Opties: 1 van 3
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: D
kilometerstand: 165.000
Kleur: Blanc Banquise

Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
maeseelek schreef:
exroosje schreef:
Als je op de exclusive beige stoelen besteld, dan wordt het dashboard ook beige bij de ph1.

nope, de phI heeft beige-leder interieur, maar ook een grijs dashboard.

Mijn ph1 niet hoor, Bleu Mauritius, beige leer en duo-kleur dashboard (met beige dus).

gr. Ronald

05 maart 2007 16:46
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende