je gaat er ook geen spijt van hebben hoor, prima wagen die C5

Mijn vriend stapte van een Audi A6 in een C5.mac500 schreef:enkel de service en klantvriendelijkheid bij Audi is een stap terug / Ook de prijzen zijn zowat het dubbele.
Een clubgenoot heeft al een tijdje een 3.0 HDI break,Mmmmm, die 3.0... dat lijkt me.... ehhh.... structureel rijbewijsgevaarlijk
Zegt mij nietsPeebee schreef:Hij heeft in Duitsland al een score van 16 punten
deze wagen is inderdaad zeer rijbewijsgevaarlijk, mijn schoonzoon gaf even gas in Frankrijk, vond hem erg stil bij zelfs, oeps 180?, ogenblikkelijk gelaserd door de Subaru/Megane gendarmes. Gecorrigeerd 171 km/h = meer dan 40 te hard= rijbewijs ingenomen en in totaal iets van 400 euro boete (tribunaal deed er nog 250 bij, gendarmes was 135). Ik ben blij dat hij niet echt gas heeft gegeven want ik kan beamen dat hij de 240 km/h ruim haalt...Rijbewijs was overigens binnen een week weer terug in NL (mede dankzij mijn perfect Frans sprekende dochter). Hij krijgt hem niet meer meeMaarten schreef: Mmmmm, die 3.0... dat lijkt me.... ehhh.... structureel rijbewijsgevaarlijkmaar zoooo lekker
![]()
![]()
Dat is heel goed,bij 18 punten ben je in Duitsland je rijbewijs kwijt.Maarten schreef: Zegt mij nietsof is dat juist goed?
Martijn82 schreef:Echt een fantastische keuze!!
Wat betreft je vraag over de zoekfunctie in het adresboek (NG4); als je in je telefoonboek bent staat hij standaard op de letter "A". Als je bijvoorbeeld Mart moet bellen dan druk je op het cijfer 6 (uit mijn hoofd zitten hier de letters M, N en O achter). Dan komt hij gelijk bij de namen met de letter "M". Binnen de "M" moet je idd wel scrollen.
Moet je bijvoorbeeld Nico bellen, dan druk je snel 2x op het cijfer 6. Dan kom je bij de namen met de letter "N".