Hallo beste citrofielen,
Mits ik al een kleine maand lid ben, zal ik me eens voorstellen.
Mijn naam is Rory en ik ben 19 jaar. Omdat ik nog student ben, verblijf ik grotendeels in Oostende waar ik studeer. Maar ik ben woonachtig in de kempen in België. Ik ben altijd al een grote autofan geweest en sinds 2007 ook een kleine citrofiel wegens aankoop van de eerste citroën in het gezin. Dit was een c5 phI 2.2 HDi Aut. exclusive grijs metaalkleur. Deze dame was werkelijk fantastisch.
Sinds 2 jaar geleden ben ik zelf in het bezit van een Berlingo 3 1.6 HDi 90PK van 2008 en nog steeds een trotse eigenaar

. Tot grote spijt van mijn ouders (en ook mezelf) is de c5 vorige maand gesneuveld wegens de verbrande versnellingsbak. Daardoor zijn we nu in het bezit van een nieuwe c5 phIII tourer model 2008 2.0HDi Exclusive Aut. in Mativoire.

Deze auto heeft me werkelijk verbaasd. Dit is een wereld van verschil met de vorige c5. Hij is veel sportiever en nog steeds zo confortabel! Omdat ik zo weg ben van deze auto wil ik er zoveel mogelijk van opsteken en dit is dan ook de reden waarom ik lid ben geworden van deze club. Ik zal ook nog proberen om enkele foto's te posten.
Mvg. Rory en een gelukkig nieuw jaar toegewenst !!!