Ah, dank u voor de post..!
Oldenhage schreef:Ben geen voorstanden van toevoegingen aan olie. Olie voorgeschreven door Citroen is goed genoeg. Olie vn andere leveranciers heb ik geen mening over en geen ervaring mee.
Geheel eens.
Oldenhage schreef:Maar, tot nu toe contact gehad met drie leveranciers van spoelmachines. Alle drie zijn ze laaiend enthausiast als je verteld dat je zo'n apparaat wil zien, en eventueel wil kopen.
Natuurlijk...!
Oldenhage schreef:Maar iedere keer als ik vraag, kunnen de bakken van de PSA groep gespoeld worden, ehhhh ja natuurlijk, maar ff kijken ehhh nee, geen adapter voor de AL4. Aisin, jaja aziatische bakken kunnen ook, nee Aisin… ehhh nee niet van gehoord. Maar als er een peilstok op zit is het geen probleem, of als er een koeler op zit is het geen probleem, dan takken we de slangen af.
(Onze bakken kun je niet peilen met een peilstok. En onze bakken hebben geen oliekoeler met rubber slangen er tussen.)
Da's dus precies wat mij dus ook tegenhoud.. Wil geen gepiel / geboor aan de bak en al helemaal niet met acties als de wagen een dag van te voren brengen..
Oldenhage schreef:Maar, nodig die man uit, mag bij mij, betaal ik de driehonderd euro, en misschien overtuigd deze man mij.
Goed idee! Wil ook best wat doneren in de "Aisin-Flush-POC" pot.. Zal ik de beste man 's bellen? of @JHV loop ik je voor de voeten met deze pre-flush-meeting actie?