Ik laat mijn C5 zo origineel mogelijk. Enige extraatje zijn de KPH's, waarvan ik met smart de C5-variant afwacht.
Verder probeer ik, binnen budget (welk?
Wie "pimpt" zijn C5 wel?

here it is:Harm van Beek schreef:Kijk....een "nette" pimp-actie. Kun je de voorbeschouwing plaatsen, Karel?
Harm van Beek schreef:Je mag wel zijruiten en achterruiten in zekere mate verdonkeren. Hoeveel weet ik niet, maar het is gelimiteerd...
BronOp grond van Europese regelgeving en APK normen mag het lichtverlies in geval van getint glas of glas beplakt met raamfolie gemeten naar de uitgangswaarde met helder (ongetint) glas nooit meer bedragen dan 25 procent voor de voorruiten en 30% voor de zijruiten voorzijde.
Aangezien veel auto's al getint warmtewerend glas hebben, waarmee ze al een eind in de richting van die 25% komen, valt met het aanbrengen van extra raam folie maar weinig winst te behalen.

Toch heeft deze meneer het wel voor elkaar (link was in ander topic gepost): http://www.citrina.lt/modeliai/C5/tuning/exroosje schreef:Daarnaast vind ik het jammer dat er in de neus geen separate mistlampen zichtbaar zijn.