Na registratie kun je indien gewenst jezelf even voorstellen in dit gedeelte , voor alle overige vragen graag eerst zoeken en dan pas in de juiste rubriek je vraag plaatsen , alle andere zaken worden verwijderd. Indien je problemen ondervindt met registreren kun je contact opnemen met 1 van de beheerders van deze site via e-mail : admin(at)c5club.nl
knokkie schreef:ja nu weet ik het helemaal al niet meer,ik denk toch dat ik goed ingelicht ben door de verkoper,want het is iemand die werkt bij Citroen....
ja die had std navigatie.. voor de zakenrijders... en parkeerssensors
daarom zijn er geen LM wielen onder...
maar verder is de uitrusting gelijk aan de VTR...!!
Had: Citroen C5 Break 2.0 16 V Exclusive (PhII) (productiedatum: 14 Oct 2005)
Had: Citroen C5 Break 1.8 16V Ligne Prestige (PhI) (rijdt nu ergens in Afrika)
Wil: Nooit meer een auto.
Vroeger: Vivaro 2.5 CDTI, Vivaro 1.9 DTI, Pajero 3.2 DiD, Polo station 1.4, Corsa Dci, Marbella 1.0, Golf V5 (2.3), Polo 1.0
Voila,zopas teruggekeerd van over antwerpen(net bij de nederlandse grens) met de wagen!Wat een plezier om mee te rijden,man man zalig
Allen heb ik de indruk dat wanneer je bijv ergens een straat wil inslaan en traag rijdt ,je moet opletten dat je niet stilvalt,Dus niet te laag in toeren gaan.
Gefeliciteerd met de eerste kilometers, dat moet een extra feestelijke feestdag zijn dan.
Je BMW was benzine ? Diesel en benzine pakken net wat anders op met het gaspedaal, dat went snel.
Mooie kleur.
Nou heb je een heel weekend om foto´s te maken en te posten
Nee,mijn BMW was eveneens een diesel.Ja foto's zullen er wel volgens ,maar pas nadat ie 100% gepoetst is binnen en buiten!!Hoewel ie nu ook al netjes staat,ze hebben hem in de Citroengarage blijkbaar nog es gesimoniseerd ,maar wat je zelf doet...... HIHI