hoi iedereen,ben Pedro,of zeg maar Knokkie

,en heb vandaag een C5 occasie gekocht!Morgen gaat onze BMW318 de deur uit wegens te klein langs achter en eind deze week mag ik onze Citroen gaan halen.Onze keuze is gevallen op de C5 vanwege de ruimte binnenin en het toch wel verrassend mooie model.Het is een leasingauto geworden van net 3jaar oud.een blauwe 1600Hdi,VTR versie denk ik zo, met alle opties uitgezonderd leder.en ook geen velgen erop,damn

.Het is pas de 2de keer dat ik met Citroen rijd,de eerste keer hadden we,als 2de autootje, een C15(rood bestelwagentje die jarenlang zn dienst had bewezen bij de post

) en daar altijd tevreden van geweest,dit autootje was 17j oud met 267000km op de teller en nooit een kost eraan gehad!
Op het internet lees je wel wat verhalen van problemen met Citroen C5,maar ik hoop dat dit toch bij mij wat zal meevallen en dat het merendeel toch wel best tevreden is over deze wagen!ZO,het wordt nog een paar daagskes afwachten en dan is het zover,dan ben ik eigenaar van een C5

.ZO,ik hoop hier nog heel wat op te steken op het forum,leesplezier heb ik alvast gehad en zal ik nog wel hebn ook!
Grtz,
Knokkie