Ik heb erg genoten van deze middag en wil daarom ook de organisatie bedanken om dit mogelijk te maken en natuurlijk de fam. Oldenhage voor de gastvrijheid.
Net weer terug van een tweede feestje, maar nog wel steeds nagenietend van een zeer geoliede BBQ in NV.
Zelfs weer een aantal dingen ontdekt die mijn mooie dame ook heeft. Toch maar eens het boekje lezen.
Wat is het toch mooi op de weg met een aantal mooie dames achter elkaar. Ik hoop er morgen ook weer een paar tegen te komen op mijn weg naar - en van Groningen.
Met de groepsfoto zijn er toch al een heel stuk meer bekenden... heb er nu echt spijt van dat ik niet even die (bijna) 3 uurtjes in de dame opgereden ben... Toppie
1999 Mercedes-Benz C220CDI Esprit Selection Combi
Ex-1997 1.9D ZX Break 244K Ex-2002 2.0HDI C5 Break Ligne Prestige 283K Ex-2001 2.2HDI C5 Break Exclusive Ex-2006 1.5dCI Renault Grand Scenic Expression Comfort
Iedereen bedankt!
* Voor het aanwezig zijn
* Voor de beschikbare ruimte
* Voor de catering
* Voor de aircocheck
* Voor de gezelligheid
* Voor het prachtige weer
Was een erg gezellige meeting. Vraag mij af of er animo bestaat om een meeting weekend te organiseren en b.v. via een gezellige puzzle rit naar Luxemburg te gaan.
(Erg goedkoop tanken). Na aankomst samen barQ. of diner gezellig nakletsen en blijven slapen, waarna je de volgende dag zonder bier in je bekerhouder weer naar huis gaat.
2 nachtjes kan ook. Graag commentaar.
Ik ben alleen even 's middags geweest, matten gescoord bij Johan, wat gekletst met deze en gene en in de C6 van Ronald gezeten (ben niet jaloers, echt niet)...
Gezellig toch weer even!
Groeten,
Harm.
Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.