Ik ben benieuwd naar je ervaring met deze nieuwe ruit. Helaas hebben ze mijn ruit niet willen lichten of opnieuw plaatsen. Ze zijn met een luchtpistool van binnenuit gaan kijken of er een kier te vinden was.
Die vonden ze niet en dus zat volgens hen de ruit er goed in.
Ik blijf erbij dat er meer lawaai, van een specifieke plek, tussen dashbord en voorruit de auto in komt.
Ik moest nog langs de dealer voor een nieuwe pollenfilter en hen gevraagd naar ervaringen.
Ze hadden wel gehoord dat een andere ruit meer geluid in de auto kon geven. En dat zij de Gobain ruiten plaatsten. Mogelijk dat die dikker zijn. Of gewoon een andere resonatie geven oid.
In principe zou het zelfs de dikte en de hoeveelheid kit kunnen zijn die meer/ander geluid geeft.
Ik weet niet precies wat ik verder ga doen, maar ik vermoed dat er niks anders op zit dan te accepteren, op een nieuwe steen te wachten, of op eigen kosten bij de dealer een andere voorruit te laten plaatsen. Er is ook nog een bedrijf welke gebruikte autoruiten voor 200 euro plaatst. Maar dat valt af denk ik.
Het zal wel accepteren en wachten op de volgende grote steen worden.
Bij Carglass hebben ze me laten zien hoe en wat ze gedaan hebben, valt geen spel tussen te krijgen. Ze doen het gewoon wel zorgvuldig en zijn duidelijk in hun uitleg een onderzoek. Daar heb ik geen probleem mee dus. Het resultaat is wat anders. Kloten dat een ruit zoveel verschil kan maken en dat ik enige druk meende te ervaren van de verzekering om bij zo'n Glas firma een ruit te vervangen.
Johan