mijn dame is een mannetje eigenlijk
Mijn tas is gevonden! Portemonnee en ipod zaten er niet meer in maar voor de rest heb ik alles terug.
De bug die ik eerst had was niet hetzelfde als nu. Ik was al bij een paar autobedrijven door de maanden langs geweest of ze het niet gewoon even na konden kijken wat er stuk was maar werd overal gezegd dat de sleutel gewoon kapot moest zijn. Uiteindelijk gezwicht omdat een ab toch wel handig is. Uiteindelijk dus toch ontregeld zoals ik al dacht maar uiteraard niet op de manier dat je het kan oplossen zoals na vervangen van batterij want dat heb ik talloze keren geprobeerd. Nu ook en of het nou komt doordat ik 'm open deed en startte of door het "batterijtrucje" weet ik niet maar het werkt weer.
Ik kan woensdag pas aangifte doen bij de politie, ze hebben het nogal druk. Zat vanmiddag wel naar slot te kijken en die ziet er wel wat uitgelubberd uit (klinkt beetje stom) en er zit een kras onder het handvat maar kan niet zeggen of dat al zo was of niet. Zo nauwkeurig heb ik hem eigenlijk alleen bekeken toen ik 'm kocht.
En ik weet zeker dat ik 'm op slot heb gezet, juist omdat de ab pas reageerde toen ik er zowat naast stond heb ik extra goed opgelet.