Schakelaar op rechterkant zetten en wagen in achteruit en de spiegel zou normaal naar een vooraf ingestelde hoek moeten draaien ...
Zit wel enkel op de exclusive dacht ik ..

Volgens mij worden beide buitenspiegelinstellingen (normaal en met ingeschakelde acheruit) opgeslagen in het geheugen dat bij de elektrisch bediende bestuurderstoel hoort (evenals de stand van die stoel en de temperatuur van de klimaatregeling; helaas niet de binnenspiegel, die ging in onze laaste Vectra wel mee).EX-XM schreef:Volgens mij gaat het erom de spiegels eerst in te stellen op de stand die je wilt hebben, bijv in stoel positie 2 (zo heb ik het gedaan). Als ze vervolgens in de gewenste positie staan, druk je op M en op 2 (knopjes bij het raam), daarna als je 2 indrukt, gaan de spiegels naar die positie.
Groet.

De mijne ook maar de spiegels bewegen niet vanzelfMichielC5 schreef:Mijn auto is voorzien van parkeersensoren voor en achter, elektrisch bedienbare en inklapbare speigels en een zelfdimmende binnenspiegel. Ik dacht dat de kantelende buitenspiegels er dan ook op zouden zitten.

Beste
De geheugenfunctie en de “parkeerfunctie” voor de buitenspiegels op C5 is geschrapt geweest.
Een juiste datum kon men mij evenwel niet geven.
Met vriendelijke groet
Voorheen Ph2V6: