Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 


GJO

Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1,2 & II (PH3) type X7 die is bedoeld voor alle types in de categorie algemene vragen.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
 brandstof. 
Auteur Bericht
V.I.P.
V.I.P.

Geregistreerd: 12 aug 2007 00:10
Berichten: 148
Woonplaats: Haarlem
Auto: C6 2.7 HDI Exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Phase: 1
Organummer: 10915
Productienummer: 30058
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 204000
Kleur: Bleu Mauritius KPKD


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Benzine in Frankrijk E10
Onlangs in Frankrijk heb ik ook E10 getankt. De V6 loopt daar probleemloos op, maar het verbruik is zeker 10% hoger (dus zoeken naar de goedkopere pompen, in Frankrijk zijn de prijsverschillen veel groter dan hier).


28 jun 2011 10:33
Profiel
Beheerder
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 mei 2006 18:31
Berichten: 33483
Woonplaats: 033
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Benzine in Frankrijk E10
Kortom een nutteloze brandstof die E10 ... ( IMHO ) :oops:

_________________

Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial 1982 Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 2024 Noir Perla Nera


28 jun 2011 10:37
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 05:57
Berichten: 6523
Woonplaats: Het rijk van Nijmegen
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Benzine in Frankrijk E10
JW-NHS schreef:
Menno schreef:
In Fr. is dat ook gewoon Ron98 :smt193
Overal en goed verkrijgbaar ....


Het was díe SP98 die ik in Bretagne getankt heb bij de "grande surface". Ik vraag me dus af wat daar nu in zit....


Gewoon wat daar al twintig jaar in zit...superbenzine loodvrij:

Code:
supercarburant sans plomb 98 ou SP98


Dit is toch niet ingewikkeld? Als je het maximale uit je auto wilt halen tank je de hoogste RON beschikbaar.
In NL is dat helaas veelal 95 (technisch zitten designer brandstoffen een fractie hoger). In het buitenland is gelukkig nog wel 98 beschikbaar. Maal je niet om wat de auto wil, dan tank je wat het goedkoopst is, 95 of E10.
Maar dat merk je in de prestaties en mogelijk zelfs in verbruik. In de praktijk zal dus ook de evt. besparing afhangen van je gebruik.

Citaat:
oldtimers


Je moet wel heel ver terug in de tijd voordat je met loodvrij in de knoop komt. De Sm doet het ook prima op moderne brandstof. DS moet ook kunnen, GS idem. De CX motoren zijn zelfs met katalysator geleverd. Volgens mij kan iedere motor die zonder aanpassingen LPG verstookt ook loodvrij aan.

_________________
C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012


ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002

In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije


28 jun 2011 10:41
Profiel
Beheerder
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 mei 2006 18:31
Berichten: 33483
Woonplaats: 033
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Benzine in Frankrijk E10
Citaat:
Als je het maximale uit je auto wilt halen tank je de hoogste RON beschikbaar


De enige keer dat ik RON100 heb kunnen tanken was overigens in België, maar daar moet je tegenwoordig met een lampje naar zoeken volgens mij .... :(
Als ik mij niet vergis Shell V-power RON100 ...

_________________

Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial 1982 Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 2024 Noir Perla Nera


28 jun 2011 10:47
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 sep 2008 11:35
Berichten: 1011
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Auto: C5 Ph II 1.8 Break 16V Tentation Break BJ 2007-1 (Belgisch model)
Opties: LPG G3 BRC, Afneembare trekhaak, PDC, CC (05/12)
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2007
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10733
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 361543
Kleur: EZWD - Gris Fer
KPH: Voor + Achter


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Benzine in Frankrijk E10
Normale' 95 octaan benzine tanken in een auto die volgens het instructieboekje 'super' (RON is 98) nodig heeft, kan schadelijk zijn als het maximum vermogen van de motor gevraagd wordt (pingelen). Andersom is geen enkel probleem, maar zinloos. Shell V-Power™ heeft een klopvastheid die lager is (RON is 95) dan het traditionele super'. LPG heeft een octaangetal van 100-110.

Bron : Vrij naar Wikipedia ('pingelen')

Dit zegt de handleiding van de Ph II :

"Hoewel benzinemotoren geschikt zijn voor RON 95 brandstof, adviseren wij
u, om voor meer rijcomfort RON 98 te tanken (alleen benzinemotor)."

Ikzelf rijd al jaren op 95 (evt 95 E10) en ik heb geen klachten. 'k vraag me af welk rijcomfort ik met 98 meer zou hebben

_________________
Er komt veel moois uit Frankrijk
1e Renault 6
2e Ford Capri Mk III 1.6
3e Opel Kadett 1.3 D-type
4e Opel Ascona 1.6 C-type
5e Citroen BX
6e Citroen ZX 1.8i Furio (Au revoir 1/2013)
7e Golf TDI
8e Golf TDI
9e Peugeot 307 SW
10e Citroen C5 1.8i Ligne Prestige (Au Revoir)
11e Citroen C5 1.8i Break Ligne Tentation (in bezit)
12e Renault Clio II Ph I 1.2 (in bezit Citrofrancaise)


28 jun 2011 11:13
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2007 00:58
Berichten: 20302
Woonplaats: 030
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Benzine in Frankrijk E10
EvilTwin schreef:
Gewoon wat daar al twintig jaar in zit...superbenzine loodvrij:

.....


En daar twijfel ik nou juist aan, wordt daar wel dezelfde SP98 geleverd als bij de reguliere pompen? Of zit er wat anders bijgemengd?
De reden voor mijn twijfel is dat duidelijk hogere verbruik, als wat hoger aangegeven en omschreven.

Een beetje OT, maar wellicht wél relevant is de discussie over die LPG in Italië. Die heeft daar een duidelijk andere samenstelling, met als gevolg een veel hoger verbruik.

Groet,
JW

_________________
Afbeelding


GÉÉN vragen via PB's, daar is het forum voor !!


28 jun 2011 11:23
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 sep 2008 11:35
Berichten: 1011
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Auto: C5 Ph II 1.8 Break 16V Tentation Break BJ 2007-1 (Belgisch model)
Opties: LPG G3 BRC, Afneembare trekhaak, PDC, CC (05/12)
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2007
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10733
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 361543
Kleur: EZWD - Gris Fer
KPH: Voor + Achter


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Benzine in Frankrijk E10
Heel simpel :

Er zijn maar een aantal raffinaderijen per land en in Europa. Met zijn allen maken ze dezelfde benzines welke voldoen aan de internationale standaards (95, 98 etc etc). Daarnaast gooien ze daar nog een aantal stoffen bij (zoals anti klopmiddelen) en je hebt je standaard benzines. Die voldoen aan de minimumeisen waaraan die soort en categorie brandstof moeten voldoen.

Dan is het nog mogelijk allerlei andere stoffen toe te voegen aan de benzines en dat gebeurt op verzoek van de afnemer. Zo stoppen de grote merken er (zeggen ze) extra zaken bij (ook in de standaard benzines) waardoor ze beter zouden zijn en hebben ze ook de top-mixen (de V-Powers, Excelliums etc).

Die paar raffinaderijen leveren aan IEDEREEN

Kortom, de afnemer bepaalt de mix die hij afneemt en het maakt verschil of hij een minimale 95 of een 'dikke'95' bestelt. Daar zit dan inderdaad verschil in.
De Grand surfaces belazeren de kluit echt niet aangezien hun vaste clientele daar ook tankt en die bij slechte kwaliteit gewoon wegloopt. Dit zijn landelijke ketens met meer stations dan de meeste oliemaatschappijen. Het sprookje dat je bij de grote merken betere benzine tankt is exact wat het is : een sprookje.

Vwb Frankrijk. Ik tank daar al dik 20 jaar met diverse auto's en zo goed als nooit op de snelweg (veel te duur). Meestal bij de Grand Surfaces (de hypermarchés) of lokale (merk)tankstations en heb nooit problemen gehad (zowel LPG als Benzine).


Even over de gebruikscijfers
Ik let daar bewust niet op verbruik aangezien je daar harder op de snelwegen mag (en dus harder rijdt) Maar ook het terrein veel geaccidenteerder is. Als voorbeeld. De 250 Km van Parijs naar de grens in Belgie is onvergelijkbaar met een 250 Km rit in NL of west-Belgie. Veelal verschilt het aantal passagiers en belading bij dit soort ritten vaak zodanig dat het slecht te vergelijken is.

Fraude? :
Waar gefraudeerd kan worden zal men dat doen en als de Italiaanse LPG boeren het idee hebben dat ze met een laag calorische LPG tegen een volle prijs kunnen wegkomen, dan zullen een aantal dat zeker doen. De menselijke aard (en ja, ze hebben de naam).
Den Nederlandse, duitse, belgische of franse handelaars zijn echter ook niet noodzakelijk zuiver op de graat. Als er geld verdiend kan worden zullen een aantal mensen dat zeker niet laten onder het motto PECUNIA NON OLET.

Ik ga die Italiaanse vraag eens bij de ANWB neerleggen

_________________
Er komt veel moois uit Frankrijk
1e Renault 6
2e Ford Capri Mk III 1.6
3e Opel Kadett 1.3 D-type
4e Opel Ascona 1.6 C-type
5e Citroen BX
6e Citroen ZX 1.8i Furio (Au revoir 1/2013)
7e Golf TDI
8e Golf TDI
9e Peugeot 307 SW
10e Citroen C5 1.8i Ligne Prestige (Au Revoir)
11e Citroen C5 1.8i Break Ligne Tentation (in bezit)
12e Renault Clio II Ph I 1.2 (in bezit Citrofrancaise)


28 jun 2011 11:56
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 05:57
Berichten: 6523
Woonplaats: Het rijk van Nijmegen
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Benzine in Frankrijk E10
Menno schreef:
Citaat:
Als je het maximale uit je auto wilt halen tank je de hoogste RON beschikbaar


De enige keer dat ik RON100 heb kunnen tanken was overigens in België, maar daar moet je tegenwoordig met een lampje naar zoeken volgens mij .... :(
Als ik mij niet vergis Shell V-power RON100 ...


Kan. Ik heb volgens mij wel eens Shell Pura (eerste laagzwavel) getankt in Duitsland, was RON99. Reed écht een stuk beter met de Xm V6.

Citaat:
Ikzelf rijd al jaren op 95 (evt 95 E10) en ik heb geen klachten. 'k vraag me af welk rijcomfort ik met 98 meer zou hebben.


Met rijcomfort bedoelen ze volgens mij lange stukken >200km/h :smt023

Maar zonder gekheid, moderne MM systemen (zoals op de THP en eerder de HPI) schakelen heel snel tussen iets lean en iets rijk. Dat geldt dacht ik ook al voor de EW10A en ES9A (beide zonder EGR). De kat doorloopt dan continu cycli van opslag en reducite/oxidatie (van oa. NO_X). Het kan heel goed zijn dat die cycli gelijkmatiger verlopen als het MM meer ruimte heeft om tegen pingelen aan te zitten, dankzij een hogere klopvastheid. Temp, druk en NO_x productie hangen nu eenmaal samen.

Er staat me iets van bij dat E10 ook NO_x gevolgen kan hebben, maar dat die gevolgen niet eenduidig vast te stellen zijn:
http://www.afdc.energy.gov/afdc/vehicle ... s_e10.html

_________________
C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012


ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002

In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije


28 jun 2011 12:03
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 sep 2008 11:35
Berichten: 1011
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Auto: C5 Ph II 1.8 Break 16V Tentation Break BJ 2007-1 (Belgisch model)
Opties: LPG G3 BRC, Afneembare trekhaak, PDC, CC (05/12)
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2007
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10733
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 361543
Kleur: EZWD - Gris Fer
KPH: Voor + Achter


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Benzine in Frankrijk E10
Beste ET,

You lost me there.....

Ik rijd zeer regelmatig >200 km trajecten (weliswaar op 100-110 RON LPG). A.s. weekend weer 2x. Hoe merk ik in mijn Dame het verschil als ik de rit met benzine 95/98 of LPG 100 zou doen.
Motor rustiger? Iets anders? En is dat echt meetbaar of voelbaar?

Ik kan dat extra rijcomfort moeilijk plaatsen.

Alvast bedankt

_________________
Er komt veel moois uit Frankrijk
1e Renault 6
2e Ford Capri Mk III 1.6
3e Opel Kadett 1.3 D-type
4e Opel Ascona 1.6 C-type
5e Citroen BX
6e Citroen ZX 1.8i Furio (Au revoir 1/2013)
7e Golf TDI
8e Golf TDI
9e Peugeot 307 SW
10e Citroen C5 1.8i Ligne Prestige (Au Revoir)
11e Citroen C5 1.8i Break Ligne Tentation (in bezit)
12e Renault Clio II Ph I 1.2 (in bezit Citrofrancaise)


28 jun 2011 12:13
Profiel
C5club Fan
C5club Fan

Geregistreerd: 24 dec 2010 11:01
Berichten: 89
Woonplaats: Bussum
Auto: C5 Break 2.0 16V Athena
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10222CJ
Productienummer: 10295
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 255.000
Kleur: zwart


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Benzine in Frankrijk E10
EvilTwin schreef:
Je moet wel heel ver terug in de tijd voordat je met loodvrij in de knoop komt. De Sm doet het ook prima op moderne brandstof. DS moet ook kunnen, GS idem. De CX motoren zijn zelfs met katalysator geleverd. Volgens mij kan iedere motor die zonder aanpassingen LPG verstookt ook loodvrij aan.


Dat laatste klopt wel, maar de GS(A) was zeker niet probleemloos op gas.

Fred


28 jun 2011 12:27
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 05:57
Berichten: 6523
Woonplaats: Het rijk van Nijmegen
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Benzine in Frankrijk E10
CitroFrance schreef:
Ik rijd zeer regelmatig >200 km trajecten (weliswaar op 100-110 RON LPG


Ik had het over 200km/h. :!:
Motorregeling is bij LPG natuurlijk niet vergelijkbaar (NO_x productie enzo). Vermogen al helemaal niet. Met meer comfort doel ik ook daar op: met 150km/h het gas vol in trappen en nog steeds mooi vloeiend oppakken en voluit versnellen tot de luchtweerstand wint.

_________________
C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012


ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002

In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije


28 jun 2011 14:13
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 sep 2008 11:35
Berichten: 1011
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Auto: C5 Ph II 1.8 Break 16V Tentation Break BJ 2007-1 (Belgisch model)
Opties: LPG G3 BRC, Afneembare trekhaak, PDC, CC (05/12)
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2007
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10733
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 361543
Kleur: EZWD - Gris Fer
KPH: Voor + Achter


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Benzine in Frankrijk E10
Oeps :oops: zomaar over de /h heengelezen

200 Km/h red ik inderdaad net niet

_________________
Er komt veel moois uit Frankrijk
1e Renault 6
2e Ford Capri Mk III 1.6
3e Opel Kadett 1.3 D-type
4e Opel Ascona 1.6 C-type
5e Citroen BX
6e Citroen ZX 1.8i Furio (Au revoir 1/2013)
7e Golf TDI
8e Golf TDI
9e Peugeot 307 SW
10e Citroen C5 1.8i Ligne Prestige (Au Revoir)
11e Citroen C5 1.8i Break Ligne Tentation (in bezit)
12e Renault Clio II Ph I 1.2 (in bezit Citrofrancaise)


28 jun 2011 14:17
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 05:57
Berichten: 6523
Woonplaats: Het rijk van Nijmegen
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Benzine in Frankrijk E10
fred schreef:
Dat laatste klopt wel, maar de GS(A) was zeker niet probleemloos op gas.

Fred


We geraken een beetje ot, maar ik doelde vooral op de kleppen en klepzetels. Ik dacht niet dat de GS daar aanpassingen nodig had. Het probleem zit hem meer in de combinatie luchtkoeling-LPG.

_________________
C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012


ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002

In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije


28 jun 2011 14:18
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2007 00:58
Berichten: 20302
Woonplaats: 030
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Benzine in Frankrijk E10
Inderdaad, wat OT.
Maar er toch even op inhakend: klopt, de kleppen waren het probleem niet bij de GS.
Door de luchtkoeling moest je speciale stiften laten lassen op de uitlaatspruitstukken links en rechts. Die dienden dan als voorverwarming van het koude gas, via een stel heeeeel lange flexibele leidingen......

Groet,
JW

_________________
Afbeelding


GÉÉN vragen via PB's, daar is het forum voor !!


28 jun 2011 14:59
Profiel
C5club Fan
C5club Fan

Geregistreerd: 24 dec 2010 11:01
Berichten: 89
Woonplaats: Bussum
Auto: C5 Break 2.0 16V Athena
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10222CJ
Productienummer: 10295
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 255.000
Kleur: zwart


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Benzine in Frankrijk E10
Terug naar E10 dan maar, ik ga ook over 2 weken naar Frankrijk, maar zal zeker geen E10 tanken (buiten het feit dat ik meestal op LPG rijdt). Nu ga ik richting Spanje dus als ik daar mocht komen dan gooi ik de tank daar vol benzine (gewoon RON95 want alleen om de motor te starten).

Fred


28 jun 2011 15:10
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.