Na registratie kun je indien gewenst jezelf even voorstellen in dit gedeelte , voor alle overige vragen graag eerst zoeken en dan pas in de juiste rubriek je vraag plaatsen , alle andere zaken worden verwijderd. Indien je problemen ondervindt met registreren kun je contact opnemen met 1 van de beheerders van deze site via e-mail : admin(at)c5club.nl
hallo ben wouter arnouts en ben 26 jaar.
woon samen met ilse.
ben van beroep vrachtwagen chauffeur en we hebben gister een citroen C5 break gekocht een 3.0 v6 uit het jaar 2002 met 126000 km.
volgende week zaterdag mag ik hem ophalen
groetjes wouter
Welkom bij de club!
Even daagjes aftellen en dan kan je gaan genieten van het echte zweven.
Grtz Rob
2.0 HdiF Break Exclusive met alle opties; zelfs RVS dorpels en tellerringen.
Ook nog C3 1.6 VTI120 Zenth 6-2010
ExC3 1.4 IF Exclusive 10-2002
Ex C2 1.1
Ex Berlingo 1.9D
ex ZX 1.4
ex ZX 1.4
ex ZX 1.9D
ex AX 1.0
ja echt ja rijd nu een ford ka uit 2004 dus moesten gister 2 uur rijden om er te kunnen kijken nadat ik een proefrit had gemaakt was ik gelijk verkocht wat een luxe zeg hij is wel in februari ingevoerd vanuit duitsland
2.0 HdiF Break Exclusive met alle opties; zelfs RVS dorpels en tellerringen.
Ook nog C3 1.6 VTI120 Zenth 6-2010
ExC3 1.4 IF Exclusive 10-2002
Ex C2 1.1
Ex Berlingo 1.9D
ex ZX 1.4
ex ZX 1.4
ex ZX 1.9D
ex AX 1.0
Welkom met je snelle juffrouw. Is ook mijn favoriet maar kan er geen vinden met automaat en LPG G3 en het liefst in het rood dus doe het nog even met mijn huidige.
dat zal allemaal wel goed komen en automaat is vrij lastig te vinden in een break ja als ik hem zaterdag heb zal ik hem eerst maar eens grondig schoonmaken want dat is wel zo mooi met beige bekleding