Nou, ik ben er ook aan begonnen.
Achterbankje piece of cake.
Inmiddels de passagiersstoel gedaan bij wijze van test en ja hoor, ook bij mijn C5 (C5 2.0i 16v Break 2004 aut G3 Difference) ligt de bedrading er al en zitten de zekeringen al in het kastje.
Plug en play voor zover ik in kan schatten.
Heb de elektrisch lederen passagiersstoel erin gezet en hij werkt!
Wel irritante plastic ringen onder de rails zeg...zeker bij gebrek aan bitje torx, was het best pielen met torxschroevendraaier en torxhoekding.
Maar uiteindelijk voor elkaar.
Nu alleen de bestuurdersstoel nog en de handel zit erin.
Ik heb meteen even een foto genomen van de stekkers enzo, want in dit topic zijn die niet meer toegankelijk zag ik.

-De gele was bij zowel de elektrische als bij de manuele stoel aangesloten is dus airbag.
-De blauwe met zwart was alleen bij de elektrische aangesloten, maar gelukkig voorbereid in de manuele C5 is dus elektrische bediening stoelen.
-De laatste oranje was in beide C5's niet aangesloten wat dan in mijn ogen alleen nog de stoelverwarming zou kunnen zijn wat ik niet op de C5's had.
Hans
Behoorlijk citrofiel... Check citrofiel.tk om te zien welke auto's ik in mijn bezit heb of in mijn bezit heb gehad (35+). Momenteel aan de C5 2.2 HDi 16v Exclusive aut 2002.