Alleen lurken en gebruikmaken van jullie kennis en ervaring zonder me netjes voor te stellen vind ik niet netjes, dus bij deze:
Ik ben Harald uit Rotterdam en ben sinds gisteren in het bezit van mijn eerste C5 en wel een 2.0 HDI automaat uit 2003. In het verleden heb ik een aantal BX'en in verschillende uitvoeringen gereden en mijn laatste twee dame's waren voorzien van het label XM 2.0i break type II.
De laatste staat nog voor de deur en ik ben druk bezit eea naar de C5 over te zetten. Als ze weer toonbaar is na het weekend gaat ze de verkoop in.
Mijn meeste kilometers rij ik in Zweeds Lapland en mijn auto's moeten altijd goed uitgerust zijn voor de barre omstandigheden daar, er valt aan de C5 dus wel het eea te verbouwen. Ik hoop in ieder geval na in het weekend de extra koplampen over te hebben en verwarming e.d. laat ik inbouwen als ik weer in het noorden ben. Mochten jullie dus een C5 zien rijden met (voor Nederland een beetje overdreven) grote spots op haar neus dan is de kans groot dat ik het ben.
Tot zover het wagenpark, nu iets over mezelf...
Ik ben werkzaam bij een oliemaatschappij (val me alsjeblieft niet aan over de brandstofprijzen, ik kan er ook niets aan veranderen
Naast mijn werk zit ik dus veel in Zweden en als ik naast het noodzakelijke socializen nog een gaatje overheb vul ik dit met het verzamelen en bouwen van Lego.
Nah, ik hoop dat dit forum me de komende jaren (tot de C6 voor de deur staat) me voor voldoende plezier en informatie gaat voorzien. Helaas loop ik nu tegen het feit aan dat een hoop info niet zichtbaar is omdat de bijlagen voor nieuwe leden niet te zien is, maar ik hoop snel 5 posts te hebben.