Antwoorden tot dat je naam groen is zoals nuwillem_747 schreef:dank voor je antwoord Herman, bedoel je met postings eigen klachtmeldingen of antwoorden op iemands klacht?
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
C5club Rookie

Auto: c5 break
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Versnellingsbak: EGS6
kilometerstand: 109000
Kleur: grijs
welkom
gr.bryan vullers
gr.bryan vullers
Auto: C5 Break Ligne Prestige
Opties: xenon
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2001
kilometerstand: 259000
Kleur: ice blue
Allemaal hartelijk dank voor de warme verwelkomingen hier.
Ik zal ff kort mijn citroengeschiedenis vertellen, na mijn rijlessen ( 10 st incl afrijden voor Fl. 100.00 komdaar nu eens om!) in een vw kever Ik slaagde en ik kocht mijn eerste auto een citroen ID19 wat een genot . Toen verschillende andere rugpijn merken en terug naar citroen met 2x een BX een diesel en daarna een benzine versie. Hierna 3 st Xantia's en nu dus de C5 welke ik een poos wil blijven rijden.
Ik zal ff kort mijn citroengeschiedenis vertellen, na mijn rijlessen ( 10 st incl afrijden voor Fl. 100.00 komdaar nu eens om!) in een vw kever Ik slaagde en ik kocht mijn eerste auto een citroen ID19 wat een genot . Toen verschillende andere rugpijn merken en terug naar citroen met 2x een BX een diesel en daarna een benzine versie. Hierna 3 st Xantia's en nu dus de C5 welke ik een poos wil blijven rijden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zo! Die ziet er nog spik en span uit zeg 
Auto: C5 Break Ligne Prestige
Opties: xenon
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2001
kilometerstand: 259000
Kleur: ice blue
dat vond ik nou ook maerten vandaar dat ik em kocht voor 1850 euries