De bescherming in de wielkasten gaan bij bepaalde snelheid cq windrichting flapperen en de mijne kwam aldus tegen het wiel aan. Ook kapot dus. Het is dus wel belangrijk dat de bodemplaat eronder zit Die houdt het hele plastic geraamte bij elkaar.Daar is goed over nagedacht door de ontwerpers..
Ik heb nu met twee kabeltjes de flappen naar elkaar toe getrokken Voorlopig zit het.
Nu zijn er dus 3 C vijfjes die zo'n bodemplaat willen. Nou dat gaat al aardig richting de 5. Hierdoor wordt het staads interessanter om die dingen over te laten komen.
By the way Ik schiet de bedragen wel voor en bij afhalen is het boter bij de vis hoor





