audi ....GSPallas schreef:
5 gats-velgen op een PhI?????

audi ....GSPallas schreef:
5 gats-velgen op een PhI?????
Niet goed gekeken (ben ook druk aan het werk), wat een lelijke velgen zegMenno schreef: audi ....
Heya Jhvink, ik gebruik de wheel sealant van het merk Poorboys. Twee laagjes aanbrengen op de velgen en je bent verzekerd van elke wasbeurt gemakkelijk de velgen schoon te krijgen.jhvink schreef:Wat voor wax gebruik je voor de velgen? Ik nl. ben van plan om de velgen van de nieuwe bestelde C4 meteen na ontvangst in de velgenwax te zetten en dit zo vol te houden.
Schrammen loop je niet mits je de juiste benodigd heden hebt.GSPallas schreef:NB: Ik probeer mijn velgen aan de binnenzijde schoon te houden, kost wat moeite (en wat schrammmen meestal), maaar dan heb je ook wat
Niets stiekum's aan... heb goed 8 jaar een C5 gehad en daarvoor een BX in de highway (jaja zeldzaam) uitvoering gereden. Nu de overstap naar Audi gemaakt omdat de nieuwe C5's mij niet warm konden krijgen .De jaren dat ik hier op het forum actief was met C5 altijd een mooie tijd gevonden! Daarom dus nog steeds actief...dan wel zonder C5.My_First_C5 schreef: Wel stiekum he, beetje fan van C5 zijn en toch in een audi rijden. Maar ja laten we de positieve kant zien, blijkbaar is citroen niet uit je systeem te krijgen
![]()
![]()
![]()
Maarrem, (even de slechtste grap plaatsten als je hard aan het poetsen bent) waar kan ik mijn auto neerzetten dat deze een vergelijkbare zorgzame behandeling krijgt??
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.