JW-NHS schreef:Maar na een uurtje lezen op diverse Peugeot Fora kom ik tot het idee dat het nog steeds een probleem is. Reden is dat men er geen spie in kwijt kan, of soortgelijke blokkering. En dus moet men het hebben van zorgvuldig reinigen en goed vastzetten, zo lees ik dat.
Als je googelt op
Peugeot THP Problemen vind je die verhalen. En die gaan ook over de nieuwere modellen
precies, en daarom is een oproep zoals in dit forum ook geplaatst was, volledig op zijn plaats. De problemen zijn gewoon te groot en komen te vaak voor.
En dan kun je wel een liefhebbersforum zijn en neutraal willen bijven, wat PSA doet kàn gewoon niet.
Sommige mensen worden na de garantieperiode met kosten geconfronteerd terwijl het duidelijk om een constructiefout gaat.
Ik vind het daarom ook terecht dat ze dit soort fora gebruiken om mensen te verzamelen, hier bevinden zich nou eenmaal het gros van de berijders van zo'n auto.
Ik hoop dat jullie er van dit forum er anders over gaan denken nu je weet wat voor problemen er spelen bij deze motoren.