Hoe krijg ik die #* afdekplaat links in het motorcompartiment los bij de ph 1,zonder die bevestigingsmiddelen stuk te maken. Middelste deel omhoog trekken maar dan???
Gr Romasena
01 feb 2011 12:29
Maarten
V.I.P.
Geregistreerd: 08 mei 2009 20:42 Berichten: 5090 Woonplaats: Giessenburg (thuis) / Utrecht (werk)
Auto: Renault Mégane Estate Limited Edition EDC
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2015
Energielabel: A
kilometerstand: 85000
Kleur: Gris Platine
Ik verwijder altijd de complete plugjes voordat ik de plaat naar boven trek, dan kunnen ze er ook niet uitvallen. Dus eerst de binnenste pennetjes, dan de plugjes zelf (even een schroevendraaier eronder) en dan ligt de plaat los.
_________________ Te koop gevraagd: achterklep van RVS, kunststof, polyester of ander roestvast materiaal voor C5 Ph2 Berline
misschien heb je nog zo'n oude striptang liggen, zo eentje met uitsparingen in de snijvlakken. Draai met het spindeltje de tang zodanig open dat je het plugje van de bevestigingsklem niet doorknipt. Door de schuine snijvlakken kun je het plugje van de bevestigingsklem precies gedoseerd lostrekken waarna de klem zelf eenvoudig is weg te nemen. Kost je geen nagels meer en je houd de bevestigingklem heel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum