de hele automarkt is gericht op de Fleet markt...
als je als particulier een auto wil kopen, mag je blij zijn dat je dat kan..
maar dan verder niet zeuren...

het was nogthans zo. Dus gratis vernieuwing van het leasecontract met een betere auto voor dezelfde prijs per maand of voorwaarde dat de bestelling van vrachtwagens bij MB geplaatst werdPeebee schreef:Dus je moet eerst een vloot vrachtwagens kopen,Toen ze echter alle vrachtwagens van de transportafdeling (allen MB) begonnen te vervangen door MAN werd de verkoper van MB wakker, en kort daarna kwamen de verontschuldigingen en werd er gratis een nieuwe personenwagen aangeboden op voorwaarde dat ze terug MB trucks kochten.
dreigen c.q. vervangen door een ander merk
voor je als klant als klant serieus genomen wilt worden met een klacht?
En dan krijg je ineens een nieuwe auto,
misschien met dezelfde problemen,
onder de voorwaarde dat je weer betreffend merk koopt?
Iets klopt er niet helemaal, kan er alleen niet m'n vinger achter krijgen wat....
Peter
Hugo, het afsluiten hebben ze niet meer gedaan. Dat was in de praktijk toch wat lastiger te realiseren dan in theorie. Ze hebben nog wat meer isolatiemateriaal er tussen gepropt. Dat is natuurlijk niet de oorzaak van het probleem aanpakken. Het is nu enigzins acceptabel, maar het wordt nog wel warm. Wellicht, als ik een keer heel veel zin heb ga ik zelf eens op onderzoek uit.Grash00 schreef: Je schreef: Die van mij staat weer bij de dealer. Ze gaan ter test de kunstof leiding die naar achteren loopt afsluiten om te kijken of dat verschil zal maken.
Ik ben benieuwd of de test nog enig resultaat heeft opgeleverd. Heb je ook gedurende de tijd dat de C5 in de garage stond een demo meegevraagd. Bij mij heeft dat ertoe geleid dat ik de temperatuurregeling nu meer kan aanvaarden, alhoewel ik het met je eens ben dat dit onderdeel in de C5 zeker niet tot de verbeelding spreekt. Dat zou beter kunnen.
nogmaals: de kleppen in het dash of bovenop (indirecte, ambiente uitstroom)?GSPallas schreef:Ik heb de kleppen in het dashboard alvast dichtgezet.
Doel je hiermee op de automatische recirculatie? die is toch op latere versies vervallen (mj2010)?MarsTDI schreef:Waar onderkend zou moeten worden of er vuile lucht naar binnen komt,
Rijwind of niet maakt natuurlijk niks uit voor aanjager het is geen 2cv waar je zo maar een paar klepjes openzet voor de rijwind.met de automatische recirculatie is het systeem is kennelijk niet in staat om met de zelf gestuurde buitenlucht rekening te houden of te bemerken wanneer de rijwind wegvalt.
In mijn mj2011 zit de automatische recirculatie er wel op, weet niet of die in de tussentijd afwezig geweest is.EvilTwin schreef: Doel je hiermee op de automatische recirculatie? die is toch op latere versies vervallen (mj2010)?
Ik had wat exacter moeten zijn: sinds mj2010 is de automatische recirculatie niet meer uitgerust met een "sniffer" (pollen, uitlaatgassen) maar gaat'ie slechts automatisch dicht bij inschakelen van ruitensproeier of achteruit.steven1986 schreef:In mijn mj2011 zit de automatische recirculatie er wel op, weet niet of die in de tussentijd afwezig geweest is.EvilTwin schreef: Doel je hiermee op de automatische recirculatie? die is toch op latere versies vervallen (mj2010)?
Ik bedoel de kleppen in het dashboard (dus niet bovenop); Tijdens de eerste ritten 'viel' er veel koude lucht neer en daarom had ik de kleppen naast de tellers dichtgezet omdat ik dacht dat daar de koude lucht uit kwam, gevoelsmatig komt de koude lucht naar beneden vallen.EvilTwin schreef:nogmaals: de kleppen in het dash of bovenop (indirecte, ambiente uitstroom)?GSPallas schreef:Ik heb de kleppen in het dashboard alvast dichtgezet.