C5club Rookie
C5club Rookie
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 jun 2009 13:41
Auto: C5 20HDI138 Exclusieve
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Versnellingsbak: EGS6
kilometerstand: 41000
Kleur: zwart
C5club Rookie
C5club Rookie
het gaat om de foto van jw-nhs
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 20300
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Gebruikersavatar
V.I.P.
V.I.P.
Begrijp ik hier uit dat je een Navidrive hebt zoals op mijn plaatje?
En dus niet zoals op jouw plaatje?

De Navidrive van míjn plaatje haal je er uit door met een dunne Torx 10 schroevendraaier de twee schroefjes los te draaien die diep in de gaatjes links en rechts zitten.
Als die schroeven los zijn wip je de Navidrive er gewoon uit, je trekt 'm dan naar voren.

Groet,
JW
Afbeelding


GÉÉN vragen via PB's, daar is het forum voor !!
C5club Rookie
C5club Rookie
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 jun 2009 13:41
Auto: C5 20HDI138 Exclusieve
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Versnellingsbak: EGS6
kilometerstand: 41000
Kleur: zwart
C5club Rookie
C5club Rookie
Ja kan twee lipjes losmaken onder deze knoppen en kan dan het blok een centimeter klikken maar dan blijft alles vast zitten waar moet ik dan verder sleutelen aub
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 20300
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Gebruikersavatar
V.I.P.
V.I.P.
Met permissie, ik snap niet wat je bedoelt.
Want je antwoordt nu met ja op twee verschillende, "tegenstrijdige" vragen :idea:

En dus: heb je het nu over de RT3 zoals op jouw plaatje, en ook zoals in Menno's auto?
Of toch zoals ik 'm eerder liet zien, zie opnieuw hieronder?

Groet,
JW
Afbeelding


GÉÉN vragen via PB's, daar is het forum voor !!
Plaats reactie