Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
Toch nog typisch het foutje van de moduul en niks anders.
Maresiaparts demontage even bellen. zo duur is dan zo'n 2e hands niet en dan moet alles werken.
Met vriendelijke groet
Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
Die mosfet is gewoon niet correct of foutief geplaatst , zie ook antwoord van Herman ...
Koop gewoon een nieuwe ( of goede 2'de-hands ) module, plaats die lekker zelf, en geniet van je C5
Het zou mij al die ergernis niet waard zijn, laat staan dat het onverantwoord is
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
zou kunnen , maar topic geeft ook een ander mogelijke oorzaak aan ergens ,
weer eens eruit halen nu , mosfet kan er maar op 1 manier in en heeft het al goed gedaan gehad
staat nu in soort van noodloop , op halve snelheid zoiets
een forumlid heeft er nog een en ga die eens doen denk ,anders een nieuwe maar wil eigenlijk zekerheid dat het de module is
Eigen fout ?????? Hoeveel van die dingen zijn al overleden (tel eens na in dit draadje) Ik ben waarschijnlijk ook aan mijn derde toe.... En ga dan toch maar voor nieuw.
Dat die van mij stuk ging, had ik een beetje aan mijzelf te danken.
ik heb het vermoeden dat wanneer je accu een beetje aan het overlijden is, dat juist deze problemen ontstaan.
de mijne stond vol op te blazen en toen sloeg mij de motor af, toen starte ik meteen opnieuw en defect was de module.
immers de spanning van mijn accu zakte denk ik te ver naar beneden, de module vraagt wel z'n vermogen, resultaat dat er een hogere stroom door de module gaat, en dan gaat hij eraan.
Groeten Marcel
C5 Ph-III Sedan 2.0 16V, Exclusive, 11/2009, Bleu Bourasque
Gaat gewoon een nieuwe in, het ding moet het gewoon doen en zonder aanjager ook geen airco van de zomer , en 100 euro is te overzien hoor , zou alleen graag zekerheid willen dat het daaraan ligt in principe , thats all
heb al gebeld bij dichtsbijzijnde en was 100 euro toen ,incl.
prijzen in dit topic van nieuwe zijn al van even terug ,dat weer wel
,
maar zal eens een paar dealers bellen , alleen al voor de nieuwsgierigheid zeg maar