Auteur |
Bericht |
Jack.v.Nieuwenhoven
C5club Newbie
Geregistreerd: 29 mei 2006 01:42 Berichten: 9
Auto: Xsara Picasso
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: BVA4
Naar boven
|
Maar, ik ben toch benieuwd wie de "Blue Chips bla bla" dingetjes leveren kan.
Grt Jack
|
31 mei 2006 11:49 |
|
 |
Menno
Beheerder
Geregistreerd: 26 mei 2006 18:31 Berichten: 33524 Woonplaats: 033
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Naar boven
|
Idd Jack , bedankt voor de aanvulling , ga er eigenlijk vanuit dat iedereen dat weet , kom nergens anders

|
31 mei 2006 12:04 |
|
 |
Harm
V.I.P.
Geregistreerd: 28 mei 2006 00:36 Berichten: 14808 Woonplaats: 0183
Auto: C5X ë-EAT8 Feel Hybride 225pk
Opties: Geen idee
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2022
Energielabel: A
Phase: C5 X
Organummer: 00000
Productienummer: 00000
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 28000
Kleur: Magnetic Blue
Naar boven
|
Je wordt wel eenkennig, Menno... 
_________________ Groeten, Harm.
Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.
|
31 mei 2006 12:07 |
|
 |
Menno
Beheerder
Geregistreerd: 26 mei 2006 18:31 Berichten: 33524 Woonplaats: 033
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Naar boven
|
Never change a winning team 
|
31 mei 2006 12:11 |
|
 |
Frank
C5club Rookie
Geregistreerd: 02 jun 2006 16:30 Berichten: 37 Woonplaats: Eindhoven
Auto: C5 break, 1.8
Opties: pack parking, cruise control
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Organummer: 9248
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 210000
Kleur: gris aluminium
KPH: Achter
Naar boven
|
Moet er voor het aansluiten van de set draden van voor naar achter worden getrokken???
_________________ C5 1.8 16v break, gris aluminium, pack parking, cruise control. C1 1.0, Rouge Scarlet C3 Pluriel trapauto, 10-2003, Oranje
|
15 jun 2006 00:54 |
|
 |
Jack.v.Nieuwenhoven
C5club Newbie
Geregistreerd: 29 mei 2006 01:42 Berichten: 9
Auto: Xsara Picasso
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: BVA4
Naar boven
|
Frank schreef: Moet er voor het aansluiten van de set draden van voor naar achter worden getrokken???
Nee hoor,
Je sluit de plus op de plus van je achteruitrijlamp en de min zit rechts achter de bekleding ( bij je achterlichten)
GRT jack
|
15 jun 2006 01:52 |
|
 |
Menno
Beheerder
Geregistreerd: 26 mei 2006 18:31 Berichten: 33524 Woonplaats: 033
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Naar boven
|
Enkel als je de set ( Waar Jack het over heeft , en ook in onze Berline zit ) programmeerbaar wil maken moet er een extra draad getrokken worden , is dit verder niet van belang sluit je hem idd gewoon aan zoals Jack al aangeeft , vrij simpel en straightforward
Lukt zelf mij  , na eerst afgekeken te hebben bij Johan ....
_________________
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.) Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
|
15 jun 2006 13:47 |
|
 |
R1200C
C5club Chief Executive
Geregistreerd: 28 mei 2006 15:21 Berichten: 2016 Woonplaats: Onder de rook van Boxmeer
Auto: C5 V6 Break by Carlsson
Opties: Geschifte bestuurders optie
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Organummer: 09739
Productienummer: 0579
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 200K +
Kleur: EYTC
Naar boven
|
Is programmeerbaar een must als je een (vaste) trekhaak hebt?
|
15 jun 2006 15:24 |
|
 |
Menno
Beheerder
Geregistreerd: 26 mei 2006 18:31 Berichten: 33524 Woonplaats: 033
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Naar boven
|
Is bij elke set denk ik verschillend , ik weet dat de Park pilot serie van Bosch bijvoorbeeld geen moeite heeft met trekhaken ( wel een prijzige set , tevens erg goed ) , bij andere volstaat een ( niet lachen  ) een zwarte trekhaakdop om het systeem goed te laten functioneren .... Deze set zoals boven beschreven is gewoon handig omdat je weet dat het werkt , zo niet kun je altijd nog de draad voor het programmeren aansluiten Valeo heeft trouwens ook een zeer fraai en betaalbaar setje ( zelf gezien en als ik niet al die ander had had ik voor deze gegaan ! ) , ook geschikt voor trekhaken !! ( beep en Park ) http://www.valeoservice.com/html/belgiu ... 94E31D949D
_________________
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.) Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
|
15 jun 2006 15:31 |
|
 |
R1200C
C5club Chief Executive
Geregistreerd: 28 mei 2006 15:21 Berichten: 2016 Woonplaats: Onder de rook van Boxmeer
Auto: C5 V6 Break by Carlsson
Opties: Geschifte bestuurders optie
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Organummer: 09739
Productienummer: 0579
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 200K +
Kleur: EYTC
Naar boven
|
Wat is "betaalbaar"?
BTW: hebben jullie de extra onderbumper gebruikt voor de Break of gewoon direct in de gewone bumper geboord?
|
15 jun 2006 15:39 |
|
 |
Menno
Beheerder
Geregistreerd: 26 mei 2006 18:31 Berichten: 33524 Woonplaats: 033
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Naar boven
|
R1200C schreef: Wat is "betaalbaar"? 8) Op het internet zo rond de € 80,- Mijn Break had al standaard fabrieks-af PDC , de Berline ( zie foto pagina 1 ) heeft ze nu op de plaats waar ze origineel ook horen te zitten , was geen extra strip voor nodig , bij de break in principe ook niet , enkel dan komen ze niet op de originele plek terecht , maar dat is ook geen ramp 
_________________
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.) Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
|
15 jun 2006 16:22 |
|
 |
Jack.v.Nieuwenhoven
C5club Newbie
Geregistreerd: 29 mei 2006 01:42 Berichten: 9
Auto: Xsara Picasso
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: BVA4
Naar boven
|
M&M schreef: Enkel als je de set ( Waar Jack het over heeft , en ook in onze Berline zit ) programmeerbaar wil maken moet er een extra draad getrokken worden , is dit verder niet van belang sluit je hem idd gewoon aan zoals Jack al aangeeft , vrij simpel en straightforward
Hallo Menno,
Ik heb hem dus ook zelf ingebouwd, maar die exstra draad is dus niet nodig om hem te programeren. 5x snel 7x snel 9x snel enz werkt dus gewoon.
Die exstra draad geeft na het uit de achteruit zetten nog 15 sec. stroom.
Wat hier de zin van is ontgaat mij 15 sec extra geluid
|
15 jun 2006 17:46 |
|
 |
Menno
Beheerder
Geregistreerd: 26 mei 2006 18:31 Berichten: 33524 Woonplaats: 033
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Naar boven
|
Jack.v.Nieuwenhoven schreef: Hallo Menno,
Ik heb hem dus ook zelf ingebouwd, maar die exstra draad is dus niet nodig om hem te programeren. 5x snel 7x snel 9x snel enz werkt dus gewoon.
Hoi Jack , hoe dat werkt dat dan precies ?? , wat bedoel je met 5,7,9 x snel
Groet ,
Menno.
_________________
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.) Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
|
15 jun 2006 19:53 |
|
 |
Jack.v.Nieuwenhoven
C5club Newbie
Geregistreerd: 29 mei 2006 01:42 Berichten: 9
Auto: Xsara Picasso
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: BVA4
Naar boven
|
Citaat: Hoi Jack , hoe dat werkt dat dan precies ?? , wat bedoel je met 5,7,9 x snel
Je versnelling in z'n achteruit zetten dan contact aan 5x snel aan en uit zetten Hiermee schakel je de sensoren uit ( voor als je een aanhanger of een fietsrek opje auto zet.
7x aan en uit dan hoor je een zachte toon en een harde toon SCHAKEL JE HET CONTACT UIT BIJ DE ZACHTE TOON DAN IS AFSTAND 30 CM BIJ DE DOORLOPENDE TOON.
Bij de harde toon is dat 50 cm
9x dan leest het systeem je trekhaak en schakelt die dan uit.
Heb je de gebruiksaanwijzing niet meer????
Grt Jack
|
16 jun 2006 00:57 |
|
 |
Menno
Beheerder
Geregistreerd: 26 mei 2006 18:31 Berichten: 33524 Woonplaats: 033
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Naar boven
|
Jack.v.Nieuwenhoven schreef: Heb je de gebruiksaanwijzing niet meer????
Grt Jack
Kennelijk niet goed genoeg gelezen
Bedankt voor de uitleg Jack ... staat er ook ergens hoe de geluidsterkte aan te passen ( indien mogelijk ?? ) , want ik ben bang dat mijn beschrijving weg is ... domdom
Dank je wel , groet ..
Menno.
_________________
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.) Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
|
16 jun 2006 19:00 |
|
 |
|